Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro 5] Pixel per pixel. Problem z kolizją.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-07-31 09:03
Autor Wiadomość
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-26 19:34:27
Wiem, że mnie od tego nie zwalnia i zaglądałem do dokumentacji. A z tłumaczem i moim angielskim nie rozumiem tego do końca. Dokładniej jak to użyć, bo tak to po części rozumiem.
P-88867
pekfos
» 2013-07-26 21:30:24
Tak samo, jak al_unmap_rgb(), z tym, że odbierasz jeszcze jedną wartość.
P-88881
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-27 11:26:01
Czyli podmieniam z
al_unmap_rgb( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b );
 na
al_unmap_rgba( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b );
 Tylko jak zmienić warunek, żeby było jeżeli inny od alpha wtedy sprawdza kolizje?
P-88899
Gabes
» 2013-07-27 11:49:00
al_unmap_rgba( al_get_pixel( postac, x, y ), & r, & g, & b, & a );
a wcześniej 
unsigned char r, g, b, a;

sprawdzanie
if( a == 0 )...
//zero to kolizja, brak kanału alfa.
P-88900
Forczek
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-07-27 13:04:33
Jak daje, a == 0 to wtedy w ogóle nie koliduje mi postać.
P-88902
DejaVu
» 2013-07-31 09:03:16
P-89089
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3