[SFML 2.0] Znikanie prymityu po wciśnieciu przycisku
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-02 14:31
tomasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0] Znikanie prymityu po wciśnieciu przycisku » 2013-08-01 16:36:57 Witam. Programuje przycisk. Napisałem kod polegający na wyświetlaniu prymitywu jeśli najadę kursorem na inny prymityw. Niestety gdy właściwy prymityw pokaże się i nacisnę jakiś przycisk, znika. Czy mógłby mi ktoś pomóc i podpowiedzieć jak temu zapobiec? Oto kod: if( zdarzenie.mouseMove.x > obiekt.getPosition().x && zdarzenie.mouseMove.x < obiekt.getPosition().x + obiekt.getSize().x && zdarzenie.mouseMove.y > obiekt.getPosition().y && zdarzenie.mouseMove.y < obiekt.getPosition().y + obiekt.getSize().y ) oknoAplikacji.draw( kwadrat2 );
|
|
pekfos |
» 2013-08-01 17:25:34 |
|
tomasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-01 22:16:27 Bardzo dziękuje, pomogło. Ma jednak techniczne pytanie. Jestem ciekaw szczegółów mojego błędu, a konkretnie, czemu odczytanie pozycji ze zdarzenia była złym wyjściem? |
|
MrPoxipol |
» 2013-08-01 23:08:44 Tak, bo z tego co się orientuję, to to co chciałeś sprawdzić to delta ruchu myszki. |
|
RazzorFlame |
» 2013-08-02 12:48:12 MrPoxipol, tamta pozycja myszki jest nadpisywana przez eventy, co z kolei przeszkadza w sprawdzaniu czy jakis przycisk myszki został wcisnięty (ponieważ sf::Event to unia). Co prawda jest pętla eventów ale przy ciągłym nadpisywaniu (ręcznie) pozycji myszki... daleko nie zajdziesz. Do tego służy: sf::Vector2f mouse = sf::Mouse::getPosition();
|
|
MrPoxipol |
» 2013-08-02 13:15:04 pekfos właśnie do tego podał link... |
|
tomasz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-02 14:31:08 Dla mnie takie wyjaśnienia wystarczą. Bardzo dziękuje za informacje. |
|
« 1 » |