Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Konwersja int na Sf::String - problem .

Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-11 12:19
Autor Wiadomość
domin568
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Konwersja int na Sf::String - problem .
» 2013-08-11 11:49:25
Witam ostatni etap mojej gry , chce aby pokazywało ile punktów ma kółko , a ile krzyżyk , więc do tego na pewno będzie mi potrzebna zmienna int która będzie to wszystko podliczać , oraz sf::String który będzie potem przypisywany do sf::Text aby ten wyświetlił się na ekran . Jak można takie coś zrobić , wymodziłem coś takiego z porad na StackOverFlow , lecz nic mi na ekranie się nie wypisuje
C/C++
sf::String ile_do_ilu;
std::ostringstream ostr; // tworze strumień stringów
if( kogo_kolej == 2 )
{
    wyg.setText( "WYGRAL KRZYZYK " ); // tutaj pokazuje kto wygrał , ale to inna sprawa
    wygrana_krzyzyk++; // zwiększam licznik wygranych
    ostr << wygrana_krzyzyk; // przyjmuję do strumienia moje dane
    ile_do_ilu = ostr.str(); // przypisuje do stringa strumień
}
// tak samo z kolkiem

sf::Text ile_krzyzyk;
sf::Text ile_kolko;
ile_krzyzyk.setString( ile_do_ilu );
ile_kolko.setString( ile_do_ilu );
ile_krzyzyk.setFont( czcionka );
ile_kolko.setFont( czcionka );
ile_kolko.setCharacterSize( 46 );
ile_krzyzyk.setCharacterSize( 46 );
ile_krzyzyk.setPosition( 200, 200 ); // napisałem tak żeby sprawdzić czy działa to wogóle , tak na szybko
ile_kolko.setPosition( 300, 300 );

// ...

okno.draw( ile_krzyzyk );
okno.draw( ile_kolko );
P-89968
pekfos
» 2013-08-11 12:16:18
Wyświetlasz po czyszczeniu i przed wyświetleniem całości na ekran?
P-89970
domin568
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-08-11 12:19:36
U mnie rysowanie wygląda tak :
C/C++
okno.clear();
okno.draw( menu ); // bitmapa
wyjscie.RysujPrzycisk( okno ); // przycisk wyjscie
start.RysujPrzycisk( okno ); // przycisk start
wyg.RysujPrzycisk( okno ); // informacja kto wygral
dalej.RysujPrzycisk( okno ); // przycisk przenoszacy do nastepnej gry
okno.draw( ile_krzyzyk ); // rys tekst
okno.draw( ile_kolko );

okno.display();
Sprawdziłem że musiałem nadać kolor , bo myślałem że standardowy jest czarny :p
P-89973
« 1 »
  Strona 1 z 1