[SFML 2.0 - Network] Wysyłanie informacje o mapie.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-08-28 13:38
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-28 11:53:23 Akwes nie ogarniam co do mnie piszesz. Chodzi ci o to żebym sprawdził w którym miejscu są złe dane tzn czy przy wysyłaniu mapy, danych o graczach czy logowaniu? |
|
akwes |
» 2013-08-28 12:16:18 Eh...
Zrób samo przesyłanie. Jak będzie działać to wzbogać to przesyłanie o jedną z rzeczy, które chcesz aby były z tym przesyłaniem związane. Jak będzie działać to dokładaj dalej. I tak w kółko. Jeżeli dojdziesz do samego końca bez błędu to masz dobry kod. Jeżeli nie, to gdzieś po drodze zauważysz błąd i będziesz wiedział KTÓRA CZĘŚĆ KODU jest zbugowana. |
|
maly |
» 2013-08-28 12:22:20 for( int y = pos_y - 7; y < pos_y + 7; y++ ) { for( int x = pos_x - 10; x < pos_x + 10; x++ )
To liczy do 14 i 20 nie do 15 i 21, jednak niewiem czy w tym jest problem. |
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-28 12:31:50 @Up, nie to liczy 15, 21 elementów. Zauważ że samo pos_x i pos_y też sie liczy :) |
|
maly |
» 2013-08-28 12:45:15 for( int y = - 7; y < 7; y++ )
To jest równoznaczne z twoim kodem więc sobie policz. |
|
DejaVu |
» 2013-08-28 13:03:41
Czy wiesz, że to jest strzał w stopę? :)
/edit:
Zamień:
if( m_Map.getElement( Vector2D( x, y ), 1 ) != NULL ) { short el = *( m_Map.getElement( Vector2D( x, y ), 1 ) ) + 1; pack << el; } else { pack << 1; cout << "Can't read!" << endl; }
Na:
short el = 1; if( m_Map.getElement( Vector2D( x, y ), 1 ) != NULL ) el = *( m_Map.getElement( Vector2D( x, y ), 1 ) ) + 1; else cout << "Can't read!" << endl;
pack << el;
|
|
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-08-28 13:38:38 Pragnę wam powiedzieć, że... DZIAŁA!!! maly i DejaVu miał racje. Po pierwsze zwracam honor @maly bo jednak o 1 mniej liczyło do każdej linii a DejaVu dzięki za pomoc, na prawde to był strzał w stope z tym "pack << 1". Czasem człowiek robi takie durne błędy że dopiero ktoś mądrzejszy to zauważa. Akwes też dzięki, sorry że nie rozumiałem.
EDIT: Możliwe że niedługo ten projekt pojawi się w dziale Nasze Prace :) |
|
1 « 2 » |