Funkcja glutKeyboardFunc() nie wywołuje się
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-18 22:56
matka5432 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Funkcja glutKeyboardFunc() nie wywołuje się » 2013-08-31 17:26:41 Witam, mam taki problem, ze funkcja glutKeyboardFunc i glutKeyboardUpFunc sie nie wywoluje. Mam 2 funkcje kierunek_down i kierunek_up, ktore dolaczam do glutKeyboardFunc. Niestety nawet kiedy wpisze w obie moje funkcje kierunek up i down jedna najprostrza komende z pokazaniem napisu na konsoli, i tak sie nie pokazuje, wyglada to jak by funkcja keyboardfunc nie dzialala. Co jest nie tak ? oto fragment kodu : void Kierunek_up( unsigned char klawisz, int x, int y ) { cout << "lalala" << endl; } void Kierunek_down( unsigned char klawisz, int x, int y ) { cout << "lalala" << endl; } ... ... while( true ) { glutKeyboardFunc( Kierunek_up ); glutKeyboardUpFunc( Kierunek_down ); Display(); }
|
|
SeaMonster131 |
» 2013-08-31 22:20:57 A inne funkcje z gluta Ci działają? |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-01 10:37:35 |
|
matka5432 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-01 14:52:43 ta funkcja jednak dziala jak nalezy, powinna ona byc w funkcji main. To co mowilem, ze funkcja automatycznie sie zapentla to dobrze, w niej powinno byc dopiero wejscie do funkcji reshape. Ale to nie dziala jak bym chcial, poniewaz ta funkcja robi jedna petle po nacisnieciu klawisza, i dopiero po sekundzie zaczyna robic wiecej petli, dokladnie jak po wcisnieciu klawisza w edytorze tekstu. Po kliknieciu pojawia sie jedna literka, dopiero po chwili zaczyna ich przybywac wiecej. Poszukuje funkcji jak w allegro, czyli: if ( klawisz "a" jest teraz przycisniety) zrob to. Czy jest taka funkcja w openGL ? |
|
DejaVu |
» 2013-09-05 20:20:13 |
|
vircung |
» 2013-09-18 22:56:42 Aż specjalnie założyłem konto, bo miło zobaczyć link do mojego wpisu :)
Polecam zapoznać się z biblioteką SDL lub SFML, które bardzo ułatwiają takie dylematy. |
|
« 1 » |