[SFML 2.1]nie rysujący się sprite
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-02 10:02
Natoito Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1]nie rysujący się sprite » 2013-09-02 00:46:11 otóż kiedy tworze sprita pokolorowanego tylko kolorem( bez wczytania z pliku textury )w jednym programie rysuje się a w innym już nie. ktoś spotkał się z takim czymś? sf::Texture TS; TS.create( 100, 200 ); sf::Sprite SP( TS ); SP.setColor( sf::Color::Yellow ); SP.setPosition( 300, 100 );
Window->draw( SP );
i z tym wiąże się też drugi problem, jak już narysuje się w tym pierwszym programie to czasami( w zależności od przypadku )pojawiają się na spricie pixele innego koloru niż ustawiony. |
|
pekfos |
» 2013-09-02 07:55:54 To tak nie działa. Jeśli chcesz mieć jednolity prostokąt, użyj sf::RectangleShape |
|
Natoito Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-02 10:02:42 dzięki, przejrzałem dokumentację w poszukiwaniu właśnie tej klasy i umknęła mi jakimś cudem
do zamknięcia |
|
« 1 » |