Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1]nie rysujący się sprite

Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-02 10:02
Autor Wiadomość
Natoito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1]nie rysujący się sprite
» 2013-09-02 00:46:11
otóż kiedy tworze sprita pokolorowanego tylko kolorem( bez wczytania z pliku textury )w jednym programie rysuje się a w innym już nie. ktoś spotkał się z takim czymś?

C/C++
sf::Texture TS;
TS.create( 100, 200 );
sf::Sprite SP( TS );
SP.setColor( sf::Color::Yellow );
SP.setPosition( 300, 100 );

//...
Window->draw( SP );

i z tym wiąże się też drugi problem, jak już narysuje się w tym pierwszym programie to czasami( w zależności od przypadku )pojawiają się na spricie pixele innego koloru niż ustawiony.
P-91411
pekfos
» 2013-09-02 07:55:54
To tak nie działa. Jeśli chcesz mieć jednolity prostokąt, użyj sf::RectangleShape
P-91413
Natoito
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-09-02 10:02:42
dzięki, przejrzałem dokumentację w poszukiwaniu właśnie tej klasy i umknęła mi jakimś cudem

do zamknięcia
P-91415
« 1 »
  Strona 1 z 1