OpenGL, a wybór wersji
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-09 17:13
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
OpenGL, a wybór wersji » 2013-09-08 23:34:39 Witam. Mam pytanie dot. OpenGL'a. Czy da sie wybrać wersje, pod którą będzie skompilowany program? Czy raczej działa to tak, że kompilujemy ogólnie i mogę użyc funkcji z np. wersji 3.3 a na wersji 1.2 zostają one wyłączone lub podmienione?
Jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o OpenGL. |
|
SeaMonster131 |
» 2013-09-09 14:58:01 No właśnie raczej działa to tak, że używając funkcji z nowszej wersji, nie będą one działały pod starszą wersją, bądź program się w ogóle nie uruchomi. |
|
MordiJC Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-09 17:13:15 Dzięki. O to mi chodziło. |
|
« 1 » |