[SFML 2.1] Undefined reference to
Ostatnio zmodyfikowano 2013-09-09 19:50
Bimbol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.1] Undefined reference to » 2013-09-09 18:00:03 Witam, mam pewien problem z linkerem. Co prawda wiem jak go ominąć, ale wolę wiedzieć jak się z nim uporać. PCH.h: #ifndef PCH_H_INCLUDED #define PCH_H_INCLUDED
using namespace std;
const float SPEED_CHANGE = 0.005; const float SPEED_MAX = 1.5f; const float SPEED_MIN = 0.1f; const unsigned SERVER_PORT = 5000; const float frameSpeed = 0.3f, frameLimit = 0.002f;
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <SFML/Network.hpp> #include <iostream> #include <string> #include <vector>
#include "CPlayer.h" #include "CField.h" #include "CNetwork.h" #include "SGame.h"
#endif
CField.h: #ifndef CFIELD_H_INCLUDED #define CFIELD_H_INCLUDED
class CField : sf::Sprite { private: sf::Texture tField; public: CField(); void drawIt(); void Collision( CPlayer * ); };
#endif
CField.cpp: #include "PCH.h"
CField::CField() { tField.loadFromFile( "img/grass.png" ); setTexture( tField ); }
void CField::drawIt() { SGame::getInstance().draw( * this ); }
void Collision( CPlayer * player ) { cout << "Kolizja" << endl; }
Problem w tym, że gdy odwołuję się do tego w głównej funkcji programu, wyskakuje błąd: Haxball\SGame.cpp|65|undefined reference to `CField::Collision(CPlayer*)'| Jednak wszystko działa, gdy w pliku nagłówkowym zamieszczę treść metody void Collision( CPlayer * ) . Nie wiem za bardzo jak się uporać z tym problemem, tak by treść metody pozostała w oddzielnym pliku. |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-09 18:08:12 Plik ze źródłem jest kompilowany? Podaj pełny log kompilacji. |
|
pekfos |
» 2013-09-09 19:24:26 CField::Collision() i Collision() to dwie różne funkcje. |
|
Bimbol Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-09-09 19:50:07 CField::Collision() i Collision() to dwie różne funkcje. |
Faktycznie, taki głupi błąd. Dzięki wielkie. Do zamknięcia. |
|
« 1 » |