Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0 && sfe::Movie] Coś się zepsuło po aktualizacji C::B.

Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-18 16:24
Autor Wiadomość
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0 && sfe::Movie] Coś się zepsuło po aktualizacji C::B.
» 2013-09-29 18:32:27
Witam,
Ostatni zaktualizowałem C::B do nowszej wersji .... to był błąd ,bo połowa moich programów przestała działać ... Więc zainstalowałem z powrotem wersje która jest w tutejszym kursie c++. Ale najwyraźniej coś ta aktualizacja mi namieszała bo nie do końca działa biblioteka sfe::Movie i nie wiem co jeszcze zrobić.

Mam kod(z strony biblioteki ,trochę odchudzony):
C/C++
/*! main.cpp !*/
#include <SFML/Graphics.hpp>
#include <sfeMovie/Movie.hpp>
#include <iostream>

int main()
{
    sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "sfeMovie Player", sf::Style::Close );
   
    sfe::Movie movie;
    movie.openFromFile( "bunny.ogg" );
   
    movie.resizeToFrame( 0, 0, window.getSize().x, window.getSize().y );
    window.setVerticalSyncEnabled( true );
   
    movie.play();
    while( window.isOpen() )
    {
        sf::Event ev;
        while( window.pollEvent( ev ) )
        {
            if( ev.type == sf::Event::Closed ||( ev.type == sf::Event::KeyPressed && ev.key.code == sf::Keyboard::Escape ) ) { window.close(); }
        }
        window.clear();
        window.draw( movie );
        window.display();
    }
    return 0;
}
I gdy uruchamiam to słychać tylko dźwięk ,a gdy film się kończy to program nie "jedzie dalej".A jeszcze parę dni temu było super:/.

W odpowiednim folderze mam odpowiednie pliki (to tak w skrócie), z SFML ,sfe::Movie.

W Settings -> Compiler and Debugger -> Linker Settings:
Mam dodane pliki z folderu lib\....-d.a z SFML jak i biblioteki Movie.

W Search Directions -> Compiler
Oba foldery ...\include a w ->Linker ...\lib

I to samo w opcjach projektu... .
Żałuje że zachciało mi się tych aktualizacji ,... Proszę Pomóżcie :)
THX :)
P-92882
DejaVu
» 2013-09-30 12:15:14
Skompiluj ze źródeł wszystkie biblioteki i będzie działało.
P-92905
MrPoxipol
» 2013-09-30 16:52:13
Albo pobierz SFML dla kompilatora MinGW SJLJ, a bibliotekę sfeMovie skompiluj.
P-92916
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-04 21:01:16
Robiłem co w mojej mocy ,ale niezbyt mi to idzie... ,ale odkryłem błędy w konsoli kiedy filmik się kończy (lub sam go przerywam)
Błędy w konsoli ....(czemu obrazek nie trybi? ... juz działa:))
Błędy w konsoli ....(czemu obrazek nie trybi? ... juz działa:))
A gdy daje funkcje z filmikiem w komentarz (tak aby pominąć "intro") program się normalnie uruchamia.

P-93114
DejaVu
» 2013-10-17 11:45:22
No i co się dzieje z tym problemem? Rozwiązałeś już go?
P-93863
Alan468
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2013-10-17 17:46:50
Niestety nie ,nadal nie ma obrazu a jest tylko dzwięk ... ,ale jak to naprawie to dam znać.
P-93885
RazzorFlame
» 2013-10-18 16:24:16
Człowieku ile razy ja miałe taki problem jak ty. Już nie chciało mi sie nawet zakładać nowego tematu bo byłoby ich kilkadziesiąt. Tak jak tobie - ten sam projekt, ten sam kod, te same opcje co kilka dni wczesniej i nagle program świruje. Jasny szlag mnie trafiał... Potem dostrzegłem że wina przy wyświetlaniu obrazu (nie chodzi mi o sfe::Movie ale o ogólny obraz) leży po stronie karty graficznej. Coś pozmieniałem przez przypadek. W końcu wszystko się poukładało :D. Reszta błędów spowodowana była śmietnikiem w ścieżkach w Code::Blocks. Miałem wówczas ponad 5 kompilatorów MinGW i 3-4 biblioteki SFML i troche źle dopasowane ścieżki.
P-93958
« 1 »
  Strona 1 z 1