[SFML 2.0 && sfe::Movie] Coś się zepsuło po aktualizacji C::B.
Ostatnio zmodyfikowano 2013-10-18 16:24
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2.0 && sfe::Movie] Coś się zepsuło po aktualizacji C::B. » 2013-09-29 18:32:27 Witam,
Ostatni zaktualizowałem C::B do nowszej wersji .... to był błąd ,bo połowa moich programów przestała działać ... Więc zainstalowałem z powrotem wersje która jest w tutejszym kursie c++. Ale najwyraźniej coś ta aktualizacja mi namieszała bo nie do końca działa biblioteka sfe::Movie i nie wiem co jeszcze zrobić.
Mam kod(z strony biblioteki ,trochę odchudzony):
#include <SFML/Graphics.hpp> #include <sfeMovie/Movie.hpp> #include <iostream>
int main() { sf::RenderWindow window( sf::VideoMode( 800, 600 ), "sfeMovie Player", sf::Style::Close ); sfe::Movie movie; movie.openFromFile( "bunny.ogg" ); movie.resizeToFrame( 0, 0, window.getSize().x, window.getSize().y ); window.setVerticalSyncEnabled( true ); movie.play(); while( window.isOpen() ) { sf::Event ev; while( window.pollEvent( ev ) ) { if( ev.type == sf::Event::Closed ||( ev.type == sf::Event::KeyPressed && ev.key.code == sf::Keyboard::Escape ) ) { window.close(); } } window.clear(); window.draw( movie ); window.display(); } return 0; }
I gdy uruchamiam to słychać tylko dźwięk ,a gdy film się kończy to program nie "jedzie dalej".A jeszcze parę dni temu było super:/.
W odpowiednim folderze mam odpowiednie pliki (to tak w skrócie), z SFML ,sfe::Movie.
W Settings -> Compiler and Debugger -> Linker Settings:
Mam dodane pliki z folderu lib\....-d.a z SFML jak i biblioteki Movie.
W Search Directions -> Compiler
Oba foldery ...\include a w ->Linker ...\lib
I to samo w opcjach projektu... .
Żałuje że zachciało mi się tych aktualizacji ,... Proszę Pomóżcie :)
THX :) |
|
DejaVu |
» 2013-09-30 12:15:14 Skompiluj ze źródeł wszystkie biblioteki i będzie działało. |
|
MrPoxipol |
» 2013-09-30 16:52:13 Albo pobierz SFML dla kompilatora MinGW SJLJ, a bibliotekę sfeMovie skompiluj. |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-10-04 21:01:16 Robiłem co w mojej mocy ,ale niezbyt mi to idzie... ,ale odkryłem błędy w konsoli kiedy filmik się kończy (lub sam go przerywam)
A gdy daje funkcje z filmikiem w komentarz (tak aby pominąć "intro") program się normalnie uruchamia.
|
|
DejaVu |
» 2013-10-17 11:45:22 No i co się dzieje z tym problemem? Rozwiązałeś już go? |
|
Alan468 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2013-10-17 17:46:50 Niestety nie ,nadal nie ma obrazu a jest tylko dzwięk ... ,ale jak to naprawie to dam znać. |
|
RazzorFlame |
» 2013-10-18 16:24:16 Człowieku ile razy ja miałe taki problem jak ty. Już nie chciało mi sie nawet zakładać nowego tematu bo byłoby ich kilkadziesiąt. Tak jak tobie - ten sam projekt, ten sam kod, te same opcje co kilka dni wczesniej i nagle program świruje. Jasny szlag mnie trafiał... Potem dostrzegłem że wina przy wyświetlaniu obrazu (nie chodzi mi o sfe::Movie ale o ogólny obraz) leży po stronie karty graficznej. Coś pozmieniałem przez przypadek. W końcu wszystko się poukładało :D. Reszta błędów spowodowana była śmietnikiem w ścieżkach w Code::Blocks. Miałem wówczas ponad 5 kompilatorów MinGW i 3-4 biblioteki SFML i troche źle dopasowane ścieżki. |
|
« 1 » |