[Allegro] Kolizja w kilku miejscach z tą samą bitmapą
Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-14 22:49
DejaVu |
» 2009-08-17 16:50:20 Generalnie algorytm, który chcesz użyć do wykrywania kolizji jest najwolniejszy z możliwych. W każdym razie: 1) ustal część wspólną bitmap (będzie to prostokąt) 2) dla każdego wspólnego punktu bitmap sprawdzaj czy jeden jest zielony, a drugi czerwony. 3) jeśli punkty na tej samej pozycji mają kolory 'kolizyjne' to znaczy, że zaszła kolizja. |
|
Sandman Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-08-18 11:27:26 dzięki udało mi się z tym uporać ;) mam jeszcze pytanie: jak zrobić żeby ruch samochodzika był naturalny?tzn. jak wcisnę strzałkę w prawo to nie nie jedzie bokiem... |
|
DeBugger |
» 2009-08-18 11:34:35 Skręt - to trzeba się z sinusami i cosinusami bawić. ;)
Dobra, zamykam. ;)
Napisz w nowym temacie. |
|
manfred |
» 2009-08-14 21:56:19 Po polsku: "dobra a mógł byś [pisownia oryginalna - tz] być tak naiwny, żeby zrobić to za mnie ??" |
|
manfred |
» 2009-08-14 22:49:06 Słuchaj, geniuszu. Forum jest od tego, żeby naprowadzić na rozwiązanie, pomóc w rozwiązaniu problemu (ale jak się już samemu %$&@! próbowało!!!), natomiast twój post był wyraźną prośbą o gotowca - a takie rzeczy to mogą być tylko, jeśli zapłacisz sensowną kasę. |
|
1 2 « 3 » |