Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Kolizja w kilku miejscach z tą samą bitmapą

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-14 22:49
Autor Wiadomość
DejaVu
» 2009-08-17 16:50:20
Generalnie algorytm, który chcesz użyć do wykrywania kolizji jest najwolniejszy z możliwych. W każdym razie:
1) ustal część wspólną bitmap (będzie to prostokąt)
2) dla każdego wspólnego punktu bitmap sprawdzaj czy jeden jest zielony, a drugi czerwony.
3) jeśli punkty na tej samej pozycji mają kolory 'kolizyjne' to znaczy, że zaszła kolizja.
P-9566
Sandman
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-08-18 11:27:26
dzięki udało mi się z tym uporać ;) mam jeszcze pytanie: jak zrobić żeby ruch samochodzika był naturalny?tzn. jak wcisnę strzałkę w prawo to nie nie jedzie bokiem...
P-9586
DeBugger
» 2009-08-18 11:34:35
Skręt - to trzeba się z sinusami i cosinusami bawić. ;)

Dobra, zamykam. ;)

Napisz w nowym temacie.
P-9587
manfred
» 2009-08-14 21:56:19
Po polsku: "dobra a mógł byś [pisownia oryginalna - tz] być tak naiwny, żeby zrobić to za mnie ??"
P-19194
manfred
» 2009-08-14 22:49:06
Słuchaj, geniuszu. Forum jest od tego, żeby naprowadzić na rozwiązanie, pomóc w rozwiązaniu problemu (ale jak się już samemu %$&@! próbowało!!!), natomiast twój post był wyraźną prośbą o gotowca - a takie rzeczy to mogą być tylko, jeśli zapłacisz sensowną kasę.
P-19195
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3