Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] używanie "event" przez obiekty klasy użytkownika

Ostatnio zmodyfikowano 2013-12-11 13:52
Autor Wiadomość
kubapb
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.1] używanie "event" przez obiekty klasy użytkownika
» 2013-12-10 22:32:35
W SFML 1.6 była funkcja getInput()

A co jest jej odpowiednikiem w SFML 2.1? Dopiero się uczę i niestety spędziłem kilka godzin na tutorialu pokazującym jak zrobić animację np. chodzącej postaci. Wykorzystałem tam klasę "player" i "animation" i w klasie "player" decyduje o wyświetlaniu konkretnego sprita na podstawie strzałek. W tutorialu rozwiązano to funkcją window.getInput() a ja nie umiem sobie z tym poradzić w SFML 2.1
P-98949
bnk120
» 2013-12-11 13:52:12
http://www.sfml-dev.org​/tutorials/2.1/window-inputs.php

Wszystkie operacje odnośnie klawiatury są dostępne w klasie sf::Keyboard. Tak jak powyżej w dokumentacji.

Opcjonalnie możesz wykorzystać zdarzenia:

http://www.sfml-dev.org​/tutorials/2.1/window-events.php



P-98972
« 1 »
  Strona 1 z 1