Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Pisanie własnego silnika gry

Ostatnio zmodyfikowano 2009-08-26 15:30
Autor Wiadomość
manfred
» 2009-08-24 21:31:04
Całego języka? Po kiego...? Całego C++ nie zna NIKT na całym świecie, bo to jest niemożliwe...
P-19227
manfred
» 2009-08-24 22:20:10
To Dante pisał o znajomości całego języka...
@up: SOA#1, u mnie działa. I nie przepraszaj, ten_zuy to nick używany tylko po to, żeby jakiś był (bo na Fanaela jest baniak), a normalnie to trza używać właśnie Fanael.
A crayze pisze, tylko za Chiny nie umiem go przekonać, żeby się zabrał za czwartą część, pewnie za parę dni ruszy (_!_) i wróci do pisania.
P-19228
manfred
» 2009-08-24 23:09:26
P-19229
manfred
» 2009-08-25 22:07:42
Dokończy - właśnie zwalczył piękne bugi w kodzie do tego kursu, więc chyba ma zamiar pisać dalej.

BTW - Wyjaśnisz mi, czemu takie nastawienie do Microsoftu jest ostatnio takie popularne wśród dzieciarni? Akurat DX jest porządną biblioteką, nawet lepszą niż OpenGL (ach, narażam się). O właśnie - czemu większość gier używa DX, skoro to takie straszne niedobro?
P-19236
manfred
» 2009-08-25 23:48:40
Sam nie wiem jak rozumieć twój post ;). Słuchaj, w Australii jeden facet opatentował koło. I co, jego też już nie lubisz?
A dx nigdy nie będzie dostępny na wszystkie systemy operacyjne - w końcu nic takie nie jest. W zasadzie to jest dostępna na wszystkie systemy operacyjne - wszystkie, których się używa w gamingu. Czyli Windows i to wszystko.
P-19237
manfred
» 2009-08-26 15:30:32
@admin & Proxym: Proszę pisać po polsku - "Linuksa"...
P-19239
1 2 « 3 »
Poprzednia strona Strona 3 z 3