Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro5] al_draw_tinted_bitmap - problem z uzyskaniem przezroczystości

Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-17 18:11
Autor Wiadomość
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro5] al_draw_tinted_bitmap - problem z uzyskaniem przezroczystości
» 2014-01-16 22:44:44
Witam. Gdy chcę ustawić przezroczystość bitmapy, to zamiast wyświetlić mi pożądany efekt, pojawia się pseudo-świecąca bitmapa.

Bez przezroczystości:
http://screenshooter.net/4412893/jjgdqpj
Z przezroczystością:
http://screenshooter.net/4412893/weufiur

Kod:
C/C++
//...

al_draw_tinted_scaled_rotated_bitmap( graph, al_map_rgba( 255, 255, 255, a ), getBmpW( graph ) / 2, getBmpH( graph ) / 2, x, y, multiplierW, multiplierH, angle, 0 );

if( life >= 255 ) dead = true;

a = life;

life++;

//...

Szukałem już i nigdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi.
Z góry dzięki za pomoc. :c

P-102342
SeaMonster131
» 2014-01-17 16:19:24
P-102374
Rughailon
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-01-17 18:11:48
Ok, już to umiem. Dzięki wielkie. :3

Kod:
C/C++
al_set_blender( ALLEGRO_ADD, ALLEGRO_ALPHA, ALLEGRO_INVERSE_ALPHA );
al_draw_tinted_scaled_rotated_bitmap( graph, al_map_rgba( 255, 255, 255, a ), getBmpW( graph ) / 2, getBmpH( graph ) / 2, x, y, multiplierW, multiplierH, angle, 0 );
al_set_blender( ALLEGRO_ADD, ALLEGRO_ONE, ALLEGRO_INVERSE_ALPHA );

if( life >= 255 ) dead = true;

a = 255 - life;

life++;
P-102379
« 1 »
  Strona 1 z 1