[SMFL 2.1] Aktywacja okna
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-19 20:06
DzieckoBezZycia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SMFL 2.1] Aktywacja okna » 2014-01-19 11:49:50 Siema! Mam pewien problem, gdyż, gdy mam jedno okno i po nacisnieciu na nim przycisku pojawia się drugie wyrenderowane przeze mnie okno okno to nie dzialaja na nim eventy w taki sposob, jakby bylo nie aktywne. Dopiero, gdy nacisne na okno pierwsze, apotem na drugie, to eventy zaczynaja dzialać. Czy drugie okno trzeba jakoś aktywować?
Z góry dziękuję za odpowiedź. |
|
MrPoxipol |
» 2014-01-19 11:53:26 Okna są w oddzielnych wątkach? |
|
DzieckoBezZycia Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-01-19 12:00:53 Trochę nie rozumiem. Tworzę jedno okno. Petla eventow na to okno. Jezeli jest odpowiedni to generuje drugie. I na nim powinno lapac eventy. Coś takiego w skrócie. sf::Event event; while( window.pollEvent( event ) ) { if( sf::Mouse::isButtonPressed( sf::Mouse::Left ) ) ) { if( Mouse::getPosition( window ).x > 1 ) { sf::RenderWindow windowS( sf::VideoMode( 370, 140 ), "SFML works!" ); while( windowS.isOpen() ) { windowS.clear(); windowS.draw( text ); windowS.display(); if( Mouse::getPosition( windowS ).x > 1 ) b.setTexture( a ); sf::Event eventS; while( windowS.pollEvent( eventS ) ) { if( eventS.type == sf::Event::Closed ) windowS.close(); } } } } }
I np. set Texture dziala. A mouse event juz nie. I co mogę zrobić? |
|
anonim |
» 2014-01-19 16:00:24 http://en.sfml-dev.org/forums/index.php?topic=4357.0
Wygląda na to, że nowe okno nie ma focusa |
|
RazzorFlame |
» 2014-01-19 20:06:05 Twórz tak jak powiedział MrPoxipol okno w nowym wątku bo w przeciwnym wypadku pierwsze okno nie będzie odpowiadać. |
|
« 1 » |