[C++ / WinSock / Windows] Problem z przesyłaniem zmiennych przez internet.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-01-22 20:15
R3V0 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++ / WinSock / Windows] Problem z przesyłaniem zmiennych przez internet. » 2014-01-22 20:15:54 Witam Szanownych Forumowiczów.
Wraz ze znajomym postanowiliśmy wprowadzić w życie nasz niecny plan "przesyłania zmiennych pomiędzy programami konsolowymi via Internet". Napotkaliśmy problem. Podczas pingowania naszych zewnętrzych IP w CMD "upływa limit czasu żądania". Hamachi też nie zdało egzaminu. Wyszukaliśmy w internecie gotowe skrypty Klient-Serwer. Nie jesteśmy aż tak zaawansowanymi użytkownikami C++ by zrozumieć dokładnie sens działania owych programów. Tutorial na stronce obecnie "męczymy", jesteśmy na etapie tworzenia struktur z danymi ale o co chodzi ze sprawdzeniami na razie nie pojęliśmy. Główny problem to jest brak świadomości, czy owy plan da radę wprowadzić w życie. Podczas śledzenia pakietów (tracert w CMD) doszliśmy do wniosku, że serwery blokują pakiety gdy chcą one dotrzeć do prywatnego komputera. Gdy testowaliśmy to na własnych routerach w sieci LAN (192.168.*.*) program działał, lecz nie o to nam chodzi... Hamachi niby też tworzy takową sieć lecz nam to nie działa. Prosimy o jakieś nakierowanie i objaśnienie danej sytuacji. Samo przesyłanie danych przez Hamachi jest już wielkim sukcesem i by nas usatysfakcjonowało, lecz jesteśmy w kropce. Tak więc zagłębiamy się dalej w lekturę Kursu i czekamy na odpowiedź. ;)
Pozdrowienia ;) |
|
« 1 » |