[Allegro] Problem z wyświetlaniem obrazu
Ostatnio zmodyfikowano 2009-09-15 19:44
kampar Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[Allegro] Problem z wyświetlaniem obrazu » 2009-09-14 14:51:43 Witam. Nie wiem czemu od niedawna ucina mi w grze napisanej w allegro kilka pixseli wyświetlanego obrazu. Dotyczy to wszystkich moich gier napisanych w Allegro, które są wyświetlane na całym ekranie. Problem prawdopodobnie tkwi w komputerze, a nie w programie, ale może mi pomożecie. Napisałem taki program: #include <allegro.h>
BITMAP * test = NULL;
int main() { allegro_init(); install_keyboard(); set_color_depth( 16 ); set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT , 640, 480, 0, 0 ); test = load_bmp( "test.bmp", default_palette ); while( !key[ KEY_ESC ] ) { blit( test, screen, 0, 0, 0, 0, test->w, test->h ); } destroy_bitmap( test ); allegro_exit(); return 0; } END_OF_MAIN();
Grafika test wygląda tak: http://img67.imageshack.us/i/testo.png/Gdy wyświetlam program w trybie WINDOWED wszystko jest ok: _WINDOWEDAle gdy chce wyświetlić go na cały ekran to z prawej strony ucina mi kilka pikseli Chciałem dać screena ale klikam na print screen wklejam do painta i wychodzi mi obraz o wielkosci 640 na 480 (czyli taki jak narysowałem) i w dodatku jescze cały(wg mnie powinien być wielkosci ekranu i byc uciety (tak jak narysowałem) tak jak widać na ekranie(przecierz zrobiłem screena). paintJeśli będziecie wiedzieć w czym tkwi problem to napiszcie bo ja już przy tym zgłupiałem. |
|
kampar Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-15 19:44:42 Już znalazłem rozwiązanie. Musiałem tylko zmniejszyć wartość zegara w ustawieniach monitora.Zamykam |
|
« 1 » |