Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Problem z wyświetlaniem obrazu

Ostatnio zmodyfikowano 2009-09-15 19:44
Autor Wiadomość
kampar
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Problem z wyświetlaniem obrazu
» 2009-09-14 14:51:43
Witam. Nie wiem czemu od niedawna ucina mi w grze napisanej w allegro kilka pixseli wyświetlanego obrazu. Dotyczy to wszystkich moich gier napisanych w Allegro, które są wyświetlane na całym ekranie. Problem prawdopodobnie tkwi w komputerze, a nie w programie, ale może mi pomożecie. Napisałem taki program:
C/C++
#include <allegro.h>

BITMAP * test = NULL;

int main()
{
    allegro_init();
    install_keyboard();
    set_color_depth( 16 );
    set_gfx_mode( GFX_AUTODETECT /*_WINDOWED*/, 640, 480, 0, 0 );
   
    test = load_bmp( "test.bmp", default_palette );
   
    while( !key[ KEY_ESC ] )
    {
        blit( test, screen, 0, 0, 0, 0, test->w, test->h );
    }
   
    destroy_bitmap( test );
    allegro_exit();
    return 0;
}
END_OF_MAIN();

Grafika test wygląda tak:
http://img67.imageshack.us/i/testo.png/

Gdy wyświetlam program w trybie WINDOWED wszystko jest ok:
_WINDOWED

Ale gdy chce wyświetlić go na cały ekran to z prawej strony ucina mi kilka pikseli
Chciałem dać screena ale klikam na print screen wklejam do painta i wychodzi mi obraz o wielkosci 640 na 480 (czyli taki jak narysowałem) i w dodatku jescze cały(wg mnie powinien być wielkosci ekranu i byc uciety (tak jak narysowałem) tak jak widać na ekranie(przecierz zrobiłem screena).
paint

Jeśli będziecie wiedzieć w czym tkwi problem to napiszcie bo ja już przy tym zgłupiałem.
P-10221
kampar
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-09-15 19:44:42
Już znalazłem rozwiązanie. Musiałem tylko zmniejszyć wartość zegara w ustawieniach monitora.Zamykam
P-10257
« 1 »
  Strona 1 z 1