sin i cos
Ostatnio zmodyfikowano 2009-09-16 19:09
Piast Temat założony przez niniejszego użytkownika |
sin i cos » 2009-09-16 15:36:35 chcę narysować pół okrąg a rysuje mi się okrąg przerywany (niepotrzebnie komputer rysuje w wielu miejscach zamiast ciągnąć linie z jednego miejsca ) #include <cmath>
if( coin2 < 180 ) { int posx2 = 400, posy2 = 300; posy2 = posy2 + sin( coin2 ) * 50; posx2 = posx2 + cos( coin2 ) * 50; putpixel( bufor, posx2, posy2, makecol( 0, 0, 200 ) ); coin2++; } jak zrobić aby program ciągnął krzywą kropka po kropce ,jedna za drugą ? |
|
Piast Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2009-09-16 18:11:46 już wiem trzeba przeliczyć stopnie na radiany #define PI 3.14159265
posy2=posy2+sin(coin2 * PI / 180) * 50; posx2=posx2+cos(coin2 * PI / 180) * 50; |
|
WinerFresh |
» 2009-09-20 03:49:12 Bo to są ludzie. |
|
manfred |
» 2009-09-16 19:09:15 1. Do stałych jest const, nie #define. 2. W cmath jest M_PI, po co robić koło na nowo? |
|
« 1 » |