Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] Dziwne wyniki sf::Clock

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-11 11:38
Autor Wiadomość
RazzorFlame
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-03-11 09:16:03
Czyli błędy wynikają głównie z tego, że często restartuje zegar? Zastosuje podany kod i zobacze jakie są wyniki ;) Zrobie to troszkę później i napisze. Dzieki.
P-106091
DejaVu
» 2014-03-11 11:38:28
Restartowanie zegara = utrata precyzji. Jeżeli klasa przechowuje czas w mikrosekundach, a Ty go restartujesz co n-mikrosekund to prawie nigdy nie osiągniesz wartości większej niż zero dla milisekund. Rozwiązanie które Ci przedstawiłem wymaga osobnego zastosowania tej techniki dla mikrosekund, milisekund i sekund (czyli osobnych zmiennych). Obiekt mierzący czas rzeczywisty może być jeden (a nawet powinien być jeden).
P-106093
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2