[SFML 2.0] Dziwne wyniki sf::Clock
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-11 11:38
RazzorFlame Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-11 09:16:03 Czyli błędy wynikają głównie z tego, że często restartuje zegar? Zastosuje podany kod i zobacze jakie są wyniki ;) Zrobie to troszkę później i napisze. Dzieki. |
|
DejaVu |
» 2014-03-11 11:38:28 Restartowanie zegara = utrata precyzji. Jeżeli klasa przechowuje czas w mikrosekundach, a Ty go restartujesz co n-mikrosekund to prawie nigdy nie osiągniesz wartości większej niż zero dla milisekund. Rozwiązanie które Ci przedstawiłem wymaga osobnego zastosowania tej techniki dla mikrosekund, milisekund i sekund (czyli osobnych zmiennych). Obiekt mierzący czas rzeczywisty może być jeden (a nawet powinien być jeden). |
|
1 « 2 » |