Przekazanie struktury do funkcji.
Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-18 18:39
byczkubrony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Przekazanie struktury do funkcji. » 2014-03-18 18:17:31 #define _USE_MATH_DEFINES #include<stdio.h> #include<cmath> #include<iostream>
_USE_MATH_DEFINES
struct location { float x, y; }; class Circle { location location; float radius; public: void set_location( struct location new_location ) { location = new_location; } struct location get_location() { return location; } void set_radius( float radiuss ) { radius = radiuss; } float get_radius() { return radius; } float circumference() { return 2 * M_PI * radius; } float area() { return M_PI * pow( radius, 2 ); } }; int main() { Circle circle; circle.set_location(( location ) { 4., 2.} ); return 0;
Powiedzcie mi proszę w jaki sposób ze struktury zrobić argument metody: circle.set_location((location){4.,2.}); void set_location(struct location new_location) { location = new_location; Czy ta metoda jest poprawna. } Korzystam w visual studio 2010 i to nie chce zadziałać. Prowadzącemu ćwiczenia to działało. I nie wiem co jest źle. Dzięki z góry za odpowiedź. |
|
pekfos |
» 2014-03-18 18:24:17 |
|
byczkubrony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-18 18:29:13 Nie wiem po prostu w jaki sposób przekazać tą strukturę by było poprawnie. W komentarzu wysłałem błędy jakie pokazuje kompilator. |
|
Monika90 |
» 2014-03-18 18:33:24 Powinno być tak: circle.set_location( { 4., 2.} );
jeżeli to nie działa to zrób upgrade kompilatora, ewentualnie w starych kompilatorach można tak location loc = { 4., 2.}; circle.set_location( loc );
|
|
byczkubrony Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-03-18 18:39:12 Dzięki ten 2 sposób zadziałał. |
|
« 1 » |