Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++] Programowanie sieciowe

Ostatnio zmodyfikowano 2014-03-29 15:35
Autor Wiadomość
RobCod
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++] Programowanie sieciowe
» 2014-03-28 23:03:41
Witam, pisząc już od kilku lat aplikacje w C++ zainteresowałem się programowaniem sieciowym. Więc nasuwa mi się na początek kilka pytań związanych z tym tematem, które chcę skierować do was. Jakiej biblioteki polecacie do użycia przy owym programowaniu oraz jakie protokoły/protokół jest używany w grach FPS?:)



Pozdrawiam RobCod!
P-107368
Parapet
» 2014-03-29 09:03:12
http://cpp0x.pl/kursy/Kurs-WinSock-C++/271
P-107375
DejaVu
» 2014-03-29 11:02:08
Do gier FPS używa się zawsze protokołu UDP.
P-107381
waxx
» 2014-03-29 15:35:03
biblioteka nie ma znaczenia, przy fpsach mozesz poczytac co na ten temat mówi Valve:
https:/​/developer.valvesoftware.com​/wiki​/Source_Multiplayer_Networking
P-107407
« 1 »
  Strona 1 z 1