Korzystanie w obiekcie z metody z innego obiektu
Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-01 18:59
htfhere Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Korzystanie w obiekcie z metody z innego obiektu » 2014-04-01 18:04:34 Witam.
Chciałbym się dowiedzieć, w jaki sposób mógłbym w metodzie jednego obiektu skorzystać z metody drugiego obiektu. domyślam się, że mam podać 2gi obiekt jako argument, ale co dalej? normalne wpisanie nazwaObiektu.nazwametody(); i wywołanie jej nie działa...
pozdrawiam |
|
MrPoxipol |
» 2014-04-01 18:29:35 Pokaż kod który nie działa. |
|
htfhere Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-04-01 18:59:54 void PtakInfo::ruchPtaka( ObslugaGry obsluga, sf::Sprite ptak ) { if( !postac.bgravity && !obsluga.bgame_over ) { this->fCharY -= 5; ptak.setOrigin( 49, 35 ); ptak.setRotation( - 20 ); } else if( !obsluga.bgame_over ) { this->fCharY += 5; ptak.setOrigin( 49, 35 ); ptak.setRotation( 20 ); } }
Kod się kompiluje, funkcja setRotation sie nie wykonuje ( setorigin i sprawdzenie jaka wartosc zwraca bgame_over też pewno nie, ale nie mam tego jak sprawdzić ) EDIT: ObslugaGry i sf::Sprite to nazwy klas oczywiście, bame_over to pole typu bool obiektu obsluga, setOrigin to metoda z obiektu ptak. |
|
« 1 » |