Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++][WinApi] Grafika - "undefined reference to _imp_CreatePen", "id returned 1 exit status"...

Ostatnio zmodyfikowano 2014-04-29 17:11
Autor Wiadomość
barti2287
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++][WinApi] Grafika - "undefined reference to _imp_CreatePen", "id returned 1 exit status"...
» 2014-04-28 21:59:45
Witam,

Mam problem z programem, który ma na celu umożliwienie użytkownikowi rozwiązanie problemu wież hanoi.
Z tego co zdołałem się już dowiedzieć problem nie wynika z mojego błędu, lecz z błędu linkera.
Jestem BARDZO początkujący w programowaniu, więc nawet nie wiem co to jest linker...
Niestety żaden z wielu tematów znajdujących się na tym forum nie pomógł mi. Posunąłem się nawet do zainstalowanie nowego środowiska programistycznego Code::Blocks. Obecnie używam Dev C++, choć tylko do tego programu. Wcześniej używałem Visual Studio Express 2013, lecz niestety w wyniku błędu, który ponoć miał związek z użyciem przeze mnie starego kodowania (nie wiedziałem jak zmienić nowe na stare i dałem się na spokój) musiałem skorzystać z innego kompilatora.
Poniżej załączam listę błędów, których niemożność zrozumienia mnie przeraziła...
Bardzo proszę wszystkich o wytłumaczenie mi w jak najprostszy sposób jak rozwiązać ten problem.


3 12 C:\Users\user\Desktop\1. Wieże Hanoi - rozwiązywanie (WinApi).cpp [Warning] deprecated conversion from string constant to 'LPSTR {aka char*}' [-Wwrite-strings]
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ccF9puhV.o 1. Wieże Hanoi - rozwiązywanie (WinApi).cpp:(.text+0x5b3): undefined reference to `__imp_CreatePen'
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ccF9puhV.o 1. Wieże Hanoi - rozwiązywanie (WinApi).cpp:(.text+0x5cb): undefined reference to `__imp_SelectObject'
C:\Users\user\AppData\Local\Temp\ccF9puhV.o 1. Wieże Hanoi - rozwiązywanie (WinApi).cpp:(.text+0x5ed): undefined reference to `__imp_MoveToEx'