Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[c++]Silnik c++ użyty w c#

Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-06 13:54
Autor Wiadomość
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[c++]Silnik c++ użyty w c#
» 2014-05-05 22:19:44
Witam! Ostatnio zainteresowało mnie gry, które są pisane na xboxa za pomocą c#. I mam pytanie. Jak można użyć napisany silnik w c++, wykorzystując przy tym c#. Czytałem o "Component Object Model", ale zdaniem innych nie jest to dobry pomysł. Może lepiej napisać na nowo silnik ? Widziałem silnik napisany w Pascalu, a kodem używanym był c++(jest to ZenGL).
P-109346
DejaVu
» 2014-05-06 00:57:08
http:/​/social.msdn.microsoft.com​/forums/vstudio/en-US​/6215d368-ec60-4712-850d-746c0a​078b85​/trying-to-call-c-dll-in-c
http://stackoverflow.com​/questions/15707859​/loading-a-c-dll-in-c-sharp
http:/​/drthitirat.wordpress.com/2013​/05/30​/combine-gui-of-c-with-c-codes/

Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:

PS. Jeżeli chcesz pisać grę to zapomnij o C++ jak i C#. Użyj Unity lub innego gotowego silnika.
P-109348
GGG205
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-06 13:54:56
Dzięki. c++ użył bym do pisania silnika.
P-109370
« 1 »
  Strona 1 z 1