[MinGW]Wiele plików c++
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-11 19:57
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[MinGW]Wiele plików c++ » 2014-05-11 13:09:24 Witam. Mam takie pytanko: Napisałem sobie silniczek do gry 2d z użyciem OGL i składa się on z kilku plików *.cpp i ich odpowiedników *.h. Jest główny plik Best.h który jest główną klasą silnika i używa pozostałych klas( odpowiedzialnych za okno, dźwięki itp ). Jak skompilować cały silnik z plikiem main.cpp do exe'ka? Albo silnik do *.o i jakoś dolinkować do main.cpp? Jak na razie kompilacja wyglądała tak, ale to przed użyciem silnika ogl: #include <iostream> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <string>
std::string cmd;
void Add( std::string cd ) { if( cmd != "" ) cmd += " && "; cmd += cd; } void AddW( std::string cd ) { cmd += cd + " "; }
int main() { Add( "cd MinGW32\\bin" ); AddW( "g++" ); AddW( "..\\..\\Project\\main.cpp" ); Add( "-o ..\\..\\Project\\Game.exe -lhge -lhgehelp" ); Add( "cd ..\\..\\Project" ); Add( "Game.exe" ); system(( char * ) cmd.c_str() ); getchar(); return 0; }
|
|
pekfos |
» 2014-05-11 14:53:15 g++ -c plik1.cpp -o plik1.o g++ -c plik2.cpp -o plik2.o g++ plik1.o plik2.o -o prog.exe Tylko po co.. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-11 18:04:10 Tylko po co? Hmm.. a jakies inne rozwiązanie? |
|
pekfos |
» 2014-05-11 18:05:08 Użyć IDE, jak kulturalni ludzie i skompilować silnik do biblioteki. |
|
skovv Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-11 19:14:24 Nie bardzo chce biblioteke, bo planuje na inne platformy. IDE mi sie spieprzylo troszke i planuje to robic nieco inaczej: własne ide. |
|
pekfos |
» 2014-05-11 19:57:17 Nie bardzo chce biblioteke, bo planuje na inne platformy. |
Co ma piernik do wiatraka? IDE mi sie spieprzylo troszke i planuje to robic nieco inaczej: własne ide. |
To już lepiej użyj make. |
|
« 1 » |