[C++][SFML 2.0] "Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll"
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-11 21:55
include Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[C++][SFML 2.0] "Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll" » 2014-05-13 18:48:01 No to co powoduje ten błąd ? Albo nie.. lepsze pytanie jak to naprawić :/ ? Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH Nazwa aplikacji: Kurs SFML.exe Wersja aplikacji: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa aplikacji: 5369b7a0 Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0 Sygnatura czasowa modułu z błędem: 51614904 Kod wyjątku: c0000005 Przesunięcie wyjątku: 0003eb6a Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3 Identyfikator ustawień regionalnych: 1045 Dodatkowe informacje 1: 0a9e Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789 Dodatkowe informacje 3: 0a9e Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
|
|
colorgreen19 |
» 2014-05-13 19:01:57 przekopiuj wszystko z SFML/bin do katalogo z *.exe |
|
MrPoxipol |
» 2014-05-13 19:45:05 przekopiuj wszystko z SFML/bin do katalogo z *.exe |
Autor tematu najpewniej posiada tylko jedną wersję bibliotek, @autor Prawdopodobnie używasz bibliotek, które zostały zbudowane pod innym kompilatorem niż używany przez Ciebie. Musisz sprawdzić jaką wersję posiadasz i dla takiej pobrać (przy MinGW jest różnica między SJLJ a DW2), lub (i to jest najlepsza opcja) zbudować biblioteki z ich kodu źródłowego (opis jak to zrobić: http://sfml-dev.org/tutorials/2.1/compile-with-cmake.php. Najnowsza wersja ( 2.1) zawiera dużo bugifx'ów, więc zalecana jest aktualizacja. |
|
include Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-14 19:23:51 1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ? 2. Czy to ma jakieś znaczenie że mam Windows 7 64BIT ? 3. Kompilator to SLJL pobierany razem z Code::Blocks 13.12 |
|
pekfos |
» 2014-05-14 19:51:26 1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ? |
Nie. 2. Czy to ma jakieś znaczenie że mam Windows 7 64BIT ? |
Nie, ale bity kompilatora tak. |
|
Jacob99 |
» 2014-05-14 19:59:33 3) więc musisz ściągnąć wersję dla MinGW SLJL. Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits |
|
MrPoxipol |
» 2014-05-14 21:38:44 Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits |
Dla Code::Blocks od 13 w górę dostarczany jest MinGW w wersji 4.8.1, więc nie. 1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ? |
Ustawienie katalogu do instalacji, make install i będzie jak ma być, czyli dobrze (a swoją drogą, czy trudno jest spróbować?). |
|
maly |
» 2014-05-15 08:26:10 Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits | Dla Code::Blocks od 13 w górę dostarczany jest MinGW w wersji 4.8.1, więc nie. |
MinGW 4.7.1 nadal jest dostępne. A na stronie Code::Blocks v4.8.1 is provided for convenience, there are some known bugs with this version related to the compilation of Code::Blocks itself. IF UNSURE, USE "codeblocks-13.12mingw-setup.exe"! |
|
|
« 1 » 2 |