Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[C++][SFML 2.0] "Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll"

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-11 21:55
Autor Wiadomość
include
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[C++][SFML 2.0] "Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll"
» 2014-05-13 18:48:01
No to co powoduje ten błąd ?
Albo nie.. lepsze pytanie jak to naprawić :/ ?

Nazwa zdarzenia problemu: APPCRASH
  Nazwa aplikacji: Kurs SFML.exe
  Wersja aplikacji: 0.0.0.0
  Sygnatura czasowa aplikacji: 5369b7a0
  Nazwa modułu z błędem: sfml-system-d-2.dll
  Wersja modułu z błędem: 0.0.0.0
  Sygnatura czasowa modułu z błędem: 51614904
  Kod wyjątku: c0000005
  Przesunięcie wyjątku: 0003eb6a
  Wersja systemu operacyjnego: 6.1.7600.2.0.0.768.3
  Identyfikator ustawień regionalnych: 1045
  Dodatkowe informacje 1: 0a9e
  Dodatkowe informacje 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
  Dodatkowe informacje 3: 0a9e
  Dodatkowe informacje 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
P-109871
colorgreen19
» 2014-05-13 19:01:57
przekopiuj wszystko z SFML/bin do katalogo z *.exe
P-109873
MrPoxipol
» 2014-05-13 19:45:05
przekopiuj wszystko z SFML/bin do katalogo z *.exe
Autor tematu najpewniej posiada tylko jedną wersję bibliotek,

@autor
Prawdopodobnie używasz bibliotek, które zostały zbudowane pod innym kompilatorem niż używany przez Ciebie. Musisz sprawdzić jaką wersję posiadasz i dla takiej pobrać (przy MinGW jest różnica między SJLJ a DW2), lub (i to jest najlepsza opcja) zbudować biblioteki z ich kodu źródłowego (opis jak to zrobić: http://sfml-dev.org/tutorials​/2.1/compile-with-cmake.php.
Najnowsza wersja (2.1) zawiera dużo bugifx'ów, więc zalecana jest aktualizacja.
P-109884
include
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-05-14 19:23:51
1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ?
2. Czy to ma jakieś znaczenie że mam Windows 7 64BIT ?
3. Kompilator to SLJL pobierany razem z Code::Blocks 13.12
P-109965
pekfos
» 2014-05-14 19:51:26
1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ?
Nie.

2. Czy to ma jakieś znaczenie że mam Windows 7 64BIT ?
Nie, ale bity kompilatora tak.
P-109982
Jacob99
» 2014-05-14 19:59:33
3) więc musisz ściągnąć wersję dla MinGW SLJL.
Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję
GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits
P-109992
MrPoxipol
» 2014-05-14 21:38:44
Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję
GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits
Dla Code::Blocks od 13 w górę dostarczany jest MinGW w wersji 4.8.1, więc nie.
1. Czy po skompilowaniu utworzą mi się standardowe pliki i katalogi takie jak w paczce pobieranej z oficjalnej strony ?
Ustawienie katalogu do instalacji, make install i będzie jak ma być, czyli dobrze (a swoją drogą, czy trudno jest spróbować?).
P-110015
maly
» 2014-05-15 08:26:10
Ponieważ masz kompilator razem z C::B to jest on 32-bitowy więc musisz pobrać wersję GCC 4.7 TDM (SJLJ) - 32 bits
Dla Code::Blocks od 13 w górę dostarczany jest MinGW w wersji 4.8.1, więc nie.
MinGW 4.7.1 nadal jest dostępne.
A na stronie Code::Blocks
v4.8.1 is provided for convenience, there are some known bugs with this version related to the compilation of Code::Blocks itself.
IF UNSURE, USE "codeblocks-13.12mingw-setup.exe"!
P-110029
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona