Poruszanie kwadratu w czasie
Ostatnio zmodyfikowano 2014-05-15 23:53
Ehlert Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Poruszanie kwadratu w czasie » 2014-05-15 23:03:58 if( zegar.getElapsedTime().asSeconds() > 0.01f ) { if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Right ) { o.move( speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); } if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Left ) { o.move( - speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds(), 0 ); } if( akcja.type == sf::Event::KeyPressed && akcja.key.code == sf::Keyboard::Up ) { o.move( 0, speed * zegar.getElapsedTime().asSeconds() ); } zegar.restart();
W poziomie zasuwa elegancko. A dlaczego nie w górę? |
|
pekfos |
» 2014-05-15 23:48:27 A co się dzieje? |
|
Raptiler |
» 2014-05-15 23:51:50 Trochę mało informacji, a tak w ogóle to dlaczego cały czas używasz if a nie else if + dodatkowo nie masz w podanym kodzie zrobionego warunku dla strzałki w dół |
|
Ehlert Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-15 23:53:48 Obrazek elegancko porusza się w czasie w lewo i w prawo, a sam program zachowuje się tak jakby nie widział move'ów gdzie pierwszy argument jest 0... |
|
« 1 » |