Rafals Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Rysowanie kart w konsoli. » 2014-05-18 01:06:01 Witam. Na zaliczenie AiSD mam do napisania grę w oczko w C. Z góry mówię, że nie szukam gotowców. Mam problem z ideą rysowania kart w konsoli. #include <windows.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> int main() { int ten[ 5 ][ 6 ] = { { 49, 48, 42, 42, 3, 10 }, { 42, 42, 42, 42, 42, 10 }, { 42, 42, 42, 42, 42, 10 }, { 42, 42, 42, 42, 42, 10 }, { 3, 42, 42, 49, 48, 10 } }; int i = 0, x = 0; for( i = 0; i < 5; i++ ) for( x = 0; x < 6; x++ ) printf( "%c", ten[ i ][ x ] ); return 0; }
Działa, rysuje. Tylko stworzyć w ten sposób 52 karty nie jest najlepszym pomysłem. Jest to 30 przebiegów pętli dla jednej tylko karty przy rysowaniu. Żaden inny sposób mi do głowy nie przychodzi. Jakieś wasze idee do zaimplementowania? |
|
pekfos |
» 2014-05-18 11:36:35 Większość danych się powtarza. if..? |
|
Rafals Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-18 17:45:22 No przecież! Dzięki. Jeszcze jedno, czytając inny temat na temat ;) zamiany int na char, czy dobrym pomysłem będzie przetrzymywanie schematu karty w pliku? |
|
pekfos |
» 2014-05-18 17:49:30 Jeśli jest to potrzebne.. |
|
Rafals Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-05-18 23:06:10 W sumie już nie ważne:P Ja tu kminie nie wiadomo co, a wykładowca zamieścił przykład programu w formie wykonywalnej. "wylosowana karta to: karo 10" i czcionka koloru czerwonego :P |
|
« 1 » |