Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro] Konsola + biblioteka allegro

Ostatnio zmodyfikowano 2008-06-07 22:33
Autor Wiadomość
lynx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro] Konsola + biblioteka allegro
» 2008-05-31 21:13:00
Witam, wszystkich forumowiczów, bo to pierwszy mój post na tym forum.
Jestem początkującym w bibliotece allegro i mam mały problem, bo chciałem, aby na początku programu w standardowej konsoli wpisywało się odpowiednie dane, a nastęnie zostały by odpowiednie elementy wyświetlone za pomocą allegro.
Oto początek kodu:


C/C++
#include <allegro.h>
#include<iostream>
#include<string>
using namespace std;

BITMAP * obraz;
string lokacja;



int main() {
    start:
    do {
        cout << "hello\n";
        cin >> lokacja;
        if( lokacja != "exit" )


A dalej analiza i odpowiednie funkcje allegro.


A problem polega na tym, że program po prawidłowej kompilacji wyświtla tylko tą drugą część programu z allegro. NIE pojawia się żadna konsola, pomimo funkcji, która powinna to zatrzymać (konsolę) "cin>>lokacja;"



Wie ktoś może co źle zrobiłem albo jak temu zaradzić?? Proszę, o szybką odpowiedź.
                                                                                                                                                                                Pozdr.
P-799
DejaVu
» 2008-06-01 20:04:56
Ustaw w opcjach projektu: Win32 Konsola
P-800
lynx
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2008-06-01 23:46:19
O ludzie nie wiedziałem, że takie coś ma aż takie znaczenie przecież ten program co zrobiłem działa teraz zupełnie inaczej. :O  Wielkie dzięki za to.

Ale nie wiem co jest, bo program odrazu znika po trybie graficznym po mimo dodania funkcji

char stop;
stop = readkey();

przed:

allegro_exit();

Pomożecie??
P-801
DejaVu
» 2008-06-02 00:17:00