Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Dynamiczna gra] Odmierzanie czasu w tle

Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-03 12:42
Autor Wiadomość
unkn9wn
» 2014-08-03 12:42:42
clock() zwraca clock_t któtr jest czasem od uruchomienia programu
clock_t/CLOCKS_PER_SEC daje czas w sekundach od uruchomienia programu

A rozumiesz dlaczego tak jest ? :) cykl to niestety nie czas, lecz można wyznaczyć czas cyklu. A clock_t to zmienna do przechowywania cykli, więc nieprawdą jest również to, że "clock() zwraca clock_t który jest czasem"

Sprostowania nie będę pisał ze swojego kłamstwa, a raczej błędu. Po prostu IDE którego używam na windows'ie mnie zmylił, gdyż wartość CLOCKS_PER_SEC podpowiadał mi jako 1000, a prawdę możecie znaleźć oczywiście na cpp0x.pl

http://cpp0x.pl/dokumentacja​/standard-C/clock/107
P-114973
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2