[Dynamiczna gra] Odmierzanie czasu w tle
Ostatnio zmodyfikowano 2014-08-03 12:42
unkn9wn |
» 2014-08-03 12:42:42 clock() zwraca clock_t któtr jest czasem od uruchomienia programu clock_t/CLOCKS_PER_SEC daje czas w sekundach od uruchomienia programu |
A rozumiesz dlaczego tak jest ? :) cykl to niestety nie czas, lecz można wyznaczyć czas cyklu. A clock_t to zmienna do przechowywania cykli, więc nieprawdą jest również to, że "clock() zwraca clock_t który jest czasem" Sprostowania nie będę pisał ze swojego kłamstwa, a raczej błędu. Po prostu IDE którego używam na windows'ie mnie zmylił, gdyż wartość CLOCKS_PER_SEC podpowiadał mi jako 1000, a prawdę możecie znaleźć oczywiście na cpp0x.pl http://cpp0x.pl/dokumentacja/standard-C/clock/107 |
|
1 « 2 » |