Nowe obiekty w klasie
Ostatnio zmodyfikowano 2014-07-24 17:14
dbordzo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Nowe obiekty w klasie » 2014-07-24 13:47:14 Witam mam pytanie ponieważ robię program, tworzący jakby przeciwników. To dopiero zarys, i pewnie prosto wygląda rozwiązanie, ale dopiero się uczę więc potrzebuję pomocy. Co zrobić aby każdy przeciwnik miał inną nazwę. Podam na przykładzie: w domysle mamy jakas tam klase potwor while( true ) { potwor obiekt1; }
I teraz zawsze bedzie tworzyl nam sie obiekt1, a chce jakos zrobic zeby przy kolejnym obiegu tworozyl sie obiekt o nazwie obiekt2 i tak dalej i tak dalej. Dzięki z góry za pomoc i pozdrawiam. |
|
bombatom69 |
» 2014-07-24 13:58:28 Nic takiego nie jest Ci potrzebne, tego jestem pewien. Póki co to Twoje złudzenie. Napisz lepiej otwarcie po co Ci to i wówczas na pewno ktoś wskaże Ci inne rozwiązanie. |
|
Monika90 |
» 2014-07-24 14:13:48 tablica, jeżeli ilość obiektów jest znana już na etapie kompilacji, w przeciwnym wypadku std::vector<T> |
|
dbordzo Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2014-07-24 17:14:27 dzięki za odpowiedzi. Co prawda sprobuje to rozwiazac inaczej, najpierw inaczej. Ale później dla treningu spróbuję metodą Moniki ;) |
|
« 1 » |