Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.0] 'sfml-main-d.pdb' was not found with 'sfml-main-d.lib

Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-04 19:06
Autor Wiadomość
Mattowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.0] 'sfml-main-d.pdb' was not found with 'sfml-main-d.lib
» 2014-09-03 18:21:16
Temat już był, ale odpowiedź nie została podana =/
C/C++
//#include <SFML/Window.hpp>
#include <SFML/Graphics.hpp>

int main() {
   
    sf::RenderWindow oknoAplikacji( sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Moj super obrazek" );
    /*sf::RenderWindow oknoAplikacji;
    *oknoAplikacji.create(sf::VideoMode( 800, 600, 32 ), "Moj super obrazek", sf::Style::Fullscreen );
    */
   
    while( oknoAplikacji.isOpen() )
    {
        sf::Event zdarzenie;
        while( oknoAplikacji.pollEvent( zdarzenie ) )
        {
            if( zdarzenie.type == sf::Event::Closed ) {
                //np. zapisanie stanu gry.
                oknoAplikacji.close();
            }
           
            if( zdarzenie.type == sf::Event::KeyPressed && zdarzenie.key.code == sf::Keyboard::Escape ) {
                //obsluga zajscia zdarzenia w przypadku klikniecia esc.
                oknoAplikacji.close();
            }
           
            /*if ( zdarzenie.type == sf::Event::MouseButtonPressed && zdarzenie.mouseButton.button == sf::Mouse::Right ){
            cos przy zdarzeniu.
            oknoAplikacji.close();
            }*/
           
            if( sf::Mouse::isButtonPressed( sf::Mouse::Right ) ) { //eg. Right/Left/Middle
                //fragment kodu
                oknoAplikacji.close();
            }
           
            sf::Vector2i pozycjaMyszyWzgledemPulpitu = sf::Mouse::getPosition();
            sf::Vector2i pozycjaMyszyWzgledemOkna = sf::Mouse::getPosition( oknoAplikacji );
           
            if( sf::Keyboard::isKeyPressed( sf::Keyboard::Right ) ) {
                //strzalka w prawo jest aktualnie wcisnieta.
               
            }
        }
        oknoAplikacji.display();
    }
    return 0;
}

1>------ Rebuild All started: Project: SFML2.0, Configuration: Debug Win32 ------
1>  main.cpp
1>sfml-main-d.lib(SFML_Main.cpp.obj) : warning LNK4099: PDB 'sfml-main-d.pdb' was not found with 'sfml-main-d.lib(SFML_Main.cpp.obj)' or at 'C:\Projects\SFML2.0\Debug\sfml-main-d.pdb'; linking object as if no debug info
1>  SFML2.0.vcxproj -> C:\Projects\SFML2.0\Debug\SFML2.0.exe
========== Rebuild All: 1 succeeded, 0 failed, 0 skipped ==========

Po zmianie z Window na RenderWindow "ekran okna stał się kolorowy, a dokładniej wypełniony pikselami losowych kolorów." Dalej jest notka, że tak być nie musi, ale Why warning? :<

1.Biblioteki dobrze zostały dodane.
2. MVS 2012 (11) i paczka SFML-2.0-windows-vc11-32bits.zip
P-116582
pekfos
» 2014-09-03 19:11:39
Why warning? :<
Co jest niejasnego w jego treści?
P-116587
Mattowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-09-04 01:58:22
Nie do końca ogarniałem, dlaczego jest warning. Robiąc dalej tutorial błędy zniknęły, więc można uznać za problem rozwiązany!
P-116625
Mattowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-09-04 19:06:20
Problem się powtórzył w momencie, gdy zacząłem używać sprite'ów.

1>sfml-main-d.lib(SFML_Main.cpp.obj) : warning LNK4099: PDB 'sfml-main-d.pdb' was not found with 'sfml-main-d.lib(SFML_Main.cpp.obj)' or at 'C:\Projects\SFML2.0\Debug\sfml-main-d.pdb'; linking object as if no debug info

Nie mogę wyświetlić textur na ekranie.
Nie mam pojęcia, jak rozwiązać problem i o co chodzi z warningiem.
P-116637
« 1 »
  Strona 1 z 1