Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SDL 2.0] Ładowanie plików wav

Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-15 15:56
Autor Wiadomość
Mattowy
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SDL 2.0] Ładowanie plików wav
» 2014-09-15 15:56:11
Witam!

Mam problem z ładowaniem plików do programu. Oto fragment kodu:
C/C++
gMusic = Mix_LoadMUS( "audio/beat.wav" );
if( gMusic == NULL ) {
    printf( "Failed to load beat music! SDL_mixer Error: %s\n", Mix_GetError() );
    success = false;
}

Przy czym pliki wav są w folderze audio. Jeśli przerzucam je do folderu roboczego, to sytuacja się nie zmienia.

Kod inicjalizacji programu:
C/C++
bool init() {
    //Initializatio flag
    bool success = true;
   
    //Initialize SDL
    if( SDL_Init( SDL_INIT_VIDEO | SDL_INIT_AUDIO ) < 0 )
    {
        printf( "SDL could not initialize! SDL_Error: %s\n", SDL_GetError() );
        success = false;
    }
    else
    //Initialize SDL_mixer
    if( Mix_OpenAudio( 44100, MIX_DEFAULT_FORMAT, 2, 2048 ) < 0 )
    {
        printf( "SDL_mixer could not initialize! SDL_mixer Error: %s\n", Mix_GetError() );
        success = false;
    }
    return success;
}


Program kompiluje się poprawnie - nie wyszukuje tylko plików. Wcześniej to robił ...
P-117036
« 1 »
  Strona 1 z 1