[SDL 2.0] Ładowanie plików wav
Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-15 15:56
Mattowy Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SDL 2.0] Ładowanie plików wav » 2014-09-15 15:56:11 Witam! Mam problem z ładowaniem plików do programu. Oto fragment kodu: gMusic = Mix_LoadMUS( "audio/beat.wav" ); if( gMusic == NULL ) { printf( "Failed to load beat music! SDL_mixer Error: %s\n", Mix_GetError() ); success = false; }
Przy czym pliki wav są w folderze audio. Jeśli przerzucam je do folderu roboczego, to sytuacja się nie zmienia. Kod inicjalizacji programu: bool init() { bool success = true; if( SDL_Init( SDL_INIT_VIDEO | SDL_INIT_AUDIO ) < 0 ) { printf( "SDL could not initialize! SDL_Error: %s\n", SDL_GetError() ); success = false; } else if( Mix_OpenAudio( 44100, MIX_DEFAULT_FORMAT, 2, 2048 ) < 0 ) { printf( "SDL_mixer could not initialize! SDL_mixer Error: %s\n", Mix_GetError() ); success = false; } return success; }
Program kompiluje się poprawnie - nie wyszukuje tylko plików. Wcześniej to robił ... |
|
« 1 » |