Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Gra mmo -SFML Network

Ostatnio zmodyfikowano 2014-09-21 22:40
Autor Wiadomość
pekfos
» 2014-09-21 20:49:24
Ostatnie pytanie czy pchanie 30 pakietów co klatkę to dobry pomysł? Gdy program ustawiony jest na 30 klatek na sekunde? Czy lepiej ustawić mniej?
Rób jak uważasz. Ilość pakietów na sekundę nie powinna mieć związku z odświeżaniem ekranu.
P-117299
AvShad
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2014-09-21 21:48:25
Rozwiązałem problem trochę inaczej serwer wysyła pozycję gracza na UDP nie TCP i lagi zniknęły.
P-117310
colorgreen19
» 2014-09-21 22:40:56
gratuluje pomysłu tworzenia wysyłu pakietów w czasie rzeczywistym przez TCP. Interesowałeś się wczesniej tematem komunikacji sieciowej i nigdzie wcześniej nie przeczytałeś, że TCP jest wolniejsze niż UDP? chociażby dlatego, że protokół dołącza nagłówki które w TCP są 3 razy dłuższe niż w UDP (o ile pamiętam TCP 24, a UDP 8 )
P-117313
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2