[SFML] Funkcja do animacji
Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-23 17:07
lectre Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML] Funkcja do animacji » 2014-11-23 13:04:24 Witam. Zaczynam przygodę z SFML i chciałem napisać funkcję, która animowałaby sprite podmieniając tekstury co określony w argumencie czas. Oto kod: void animacja( sf::Sprite & sprite, sf::Texture a, sf::Texture b, double t ) { static sf::Clock zegar; static sf::Time czas; czas = zegar.getElapsedTime(); if( czas.asMilliseconds() >= t ) sprite.setTexture( b ); else sprite.setTexture( a ); if( czas.asMilliseconds() >= 2 * t ) zegar.restart(); }
Edit: Problem rozwiązany. |
|
michal11 |
» 2014-11-23 16:31:23 Nie tak się wywołuje funkcje. |
|
Quirinnos |
» 2014-11-23 16:39:49 Wywołuj bez podania typu zmiennej. |
|
NopeDotAvi |
» 2014-11-23 17:07:52 Lepiej zacznij od podstaw języka zamiast brać się za SFML |
|
« 1 » |