Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Funkcja do animacji

Ostatnio zmodyfikowano 2014-11-23 17:07
Autor Wiadomość
lectre
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML] Funkcja do animacji
» 2014-11-23 13:04:24
Witam. Zaczynam przygodę z SFML i chciałem napisać funkcję, która animowałaby sprite podmieniając tekstury co określony w argumencie czas. Oto kod:
C/C++
void animacja( sf::Sprite & sprite, sf::Texture a, sf::Texture b, double t )
{
    static sf::Clock zegar;
    static sf::Time czas;
    czas = zegar.getElapsedTime();
    if( czas.asMilliseconds() >= t )
         sprite.setTexture( b );
    else
         sprite.setTexture( a );
   
    if( czas.asMilliseconds() >= 2 * t )
         zegar.restart();
   
}

Edit: Problem rozwiązany.
P-121210
michal11
» 2014-11-23 16:31:23
Nie tak się wywołuje funkcje.
P-121217
Quirinnos
» 2014-11-23 16:39:49
Wywołuj bez podania typu zmiennej.
P-121218
NopeDotAvi
» 2014-11-23 17:07:52
Lepiej zacznij od podstaw języka zamiast brać się za SFML
P-121219
« 1 »
  Strona 1 z 1