Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Allegro]Obrazek miga

Ostatnio zmodyfikowano 2009-12-28 22:45
Autor Wiadomość
kuba1817
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Allegro]Obrazek miga
» 2009-12-28 20:27:03
Czesc, mam taki problem: Pisze sobie gre, lecz podczas animacji postaci zauwazylem miganie... Postac miga za kazdym razem, gdy wszystkie klatki animacji przeleca i program przeskakuje do pierwszej. Jest to normalne? Uzywam oczywiscie podwojnego buforowania...;]

Kod odpowiedzialny za animacje:

C/C++
if( frame > 60 ) frame = 0;
else if( frame < 20 ) { masked_blit( edward_prawo_krok_1, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); }
else if( frame >= 20 && frame < 40 ) { masked_blit( edward_krok_prawo_12, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); }
else if( frame >= 40 && frame <= 60 ) { masked_blit( edward_prawo_krok_2, bufor, 0, 0, edward_x, edward_y, edward->w, edward->h ); }


Kolejnosc zdarzen:czyszcze bufor, sprawdzam kierunek ruchu, wywoluje odpowiednia funkcje, wyswietlam bufor na ekranie...


Z gory wieeeelkie dzieki:))
P-12551
DejaVu
» 2009-12-28 21:38:03
C/C++
if( frame > 60 ) frame = 0;
else
Po tym warunku nie powinno być else'a.
P-12555
kuba1817
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2009-12-28 22:45:13
Dziękuję! Jeden "else", a tek dużo może zepsuć:))
P-12556
« 1 »
  Strona 1 z 1