Jakosć Postaci 3d
Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?
Zarejestruj się!

Jakosć Postaci 3d

AutorWiadomość
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Jakosć Postaci 3d
» 2015-01-10 12:37:42
Witam
Jestem grafikiem. Zajmuję się aktualnie tworzeniem głównej postaci do gry. Zastanawiam się jaka jest przeciętna liczba poligonów postaci w grach RPG. Nie chodzi mi o grafikę taką jak w Gothicu ale o taką, który uciągnie komputer powiedzmy 6/10. Na co maksymalnie mogę sobie pozwolić. Gdzieś wyczytałem że postać Geralta w pierwszej części Wiedzmina miała około 40tys vertexów. Oczywiście w drugiej części ta liczba z pewnością wzrosła, nie wspominając już o trzeciej gdzie modele są full wypas. Mój model nie musi mieć aż tak dobrej jakości jak w trójce ww. gry aczkolwiek taki jak w dwójce mógłby być. Moje pytanie: Na ile poligonów mogę sobie pozwolić by większość graczy mogła odpalić grę na full detalach?
P-124553
» 2015-01-10 13:27:54
Staraj się robić modele low poly, ewentualnie mid poly.

PS. Takie pytania zadawaj najlepiej na forum graficznym.
P-124560
« 1 »
 Strona 1 z 1