Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML] Przekazywanie RenderWindow, tworzenie nowego okna

Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-21 10:57
Autor Wiadomość
Lora
» 2015-02-20 23:39:52
Aczkolwiek u mnie działa. Tylko klasę Engine tak zrobiłem:
C/C++
#ifndef ENGINE_HPP
#define ENGINE_HPP
#include <SFML/Graphics.hpp>

class Engine
{
public:
    ~Engine();
    void runEngine( sf::RenderWindow & win );
   
   
};

#endif // ENGINE_H

C/C++
#include "Engine.hpp"
#include <SFML\Graphics.hpp>
#include <iostream>

using namespace sf;


Engine::~Engine()
{
}

void Engine::runEngine( sf::RenderWindow & window )
{
    bool menu = false;
   
    while( !menu )
    {
        Event event;
        sf::Vector2f mysz( Mouse::getPosition() );
       
        while( window.pollEvent( event ) )
        {
            if( event.type == Event::KeyReleased && event.key.code == Keyboard::Escape )
                 menu = true;
           
            if( event.type == Event::KeyPressed && event.key.code == Keyboard::W )
            {
               
            }
           
            else if( event.type == Event::KeyReleased )
            {
                if( event.key.code == Keyboard::W )
                    ;
               
            }
        }
       
       
        window.clear();
       
        window.display();
    }
}

A klasę Game tak jak pisałem poprzednio. No ale skoro już to ogarnąłeś to mniejsza z tym.
P-126929
virnik
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-02-21 10:57:39
Pewnie jeszcze 100x to zmienię ;)
Chce żeby działało ale żeby też było poprawnie ;)
P-126936
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2