[SFML] Przekazywanie RenderWindow, tworzenie nowego okna
Ostatnio zmodyfikowano 2015-02-21 10:57
Lora |
» 2015-02-20 23:39:52 Aczkolwiek u mnie działa. Tylko klasę Engine tak zrobiłem: #ifndef ENGINE_HPP #define ENGINE_HPP #include <SFML/Graphics.hpp>
class Engine { public: ~Engine(); void runEngine( sf::RenderWindow & win ); };
#endif
#include "Engine.hpp" #include <SFML\Graphics.hpp> #include <iostream>
using namespace sf;
Engine::~Engine() { }
void Engine::runEngine( sf::RenderWindow & window ) { bool menu = false; while( !menu ) { Event event; sf::Vector2f mysz( Mouse::getPosition() ); while( window.pollEvent( event ) ) { if( event.type == Event::KeyReleased && event.key.code == Keyboard::Escape ) menu = true; if( event.type == Event::KeyPressed && event.key.code == Keyboard::W ) { } else if( event.type == Event::KeyReleased ) { if( event.key.code == Keyboard::W ) ; } } window.clear(); window.display(); } }
A klasę Game tak jak pisałem poprzednio. No ale skoro już to ogarnąłeś to mniejsza z tym. |
|
virnik Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-02-21 10:57:39 Pewnie jeszcze 100x to zmienię ;) Chce żeby działało ale żeby też było poprawnie ;) |
|
1 « 2 » |