[SFML 2.1] Vector a wczytywanie do niego tekstur
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-01 18:20
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-01 18:20:17 Mam menager plików który pobiera informacje z pliku w taki sposób:
Load=[Font] [Load/Fonts/font1.ttf] EndLoad
Load=[Items] [Nowa Gra] [Wczytaj gre] [Zakoncz] EndLoad
Load=[Image] [Load/Images/menu.png] EndLoad
Do jednego vectora pobiera nazwę [Font][Items] ird. a do drugiego potem to co jest pod nim, czyli np. ścieżki do obrazków. W Allegro potem miałem vector textur i wyświetlałem wszystkie po kolei podczas wejścia do programu.
Znalazłem tu taki kod z menagerem textur, jest zrobiony tym sposobem że potem jest enum z nazwami textur i one sa przypisywane: https://www.binpress.com/tutorial/creating-a-city-building-game-with-sfml-part-3-textures-and-animations/125
Ale jak to rozwiązuje sprawę dynamicznego wczytywania x obrazków podczas screena wejściowego? Poza tym widzę że on w tym kodzie nie ma wszystkich textur obieków na tilesecie, tylko grass,stone,tree osobno i potem je wczytuje. |
|
1 « 2 » |