Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.1] Vector a wczytywanie do niego tekstur

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-01 18:20
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-01 18:20:17
Mam menager plików który pobiera informacje z pliku w taki sposób:

Load=[Font]
[Load/Fonts/font1.ttf]
EndLoad

Load=[Items]
[Nowa Gra]
[Wczytaj gre]
[Zakoncz]
EndLoad

Load=[Image]
[Load/Images/menu.png]
EndLoad

Do jednego vectora pobiera nazwę [Font][Items] ird. a do drugiego potem to co jest pod nim, czyli np. ścieżki do obrazków.
W Allegro potem miałem vector textur i wyświetlałem wszystkie po kolei podczas wejścia do programu.

Znalazłem tu taki kod z menagerem textur, jest zrobiony tym sposobem że potem jest enum z nazwami textur i one sa przypisywane:
https://www.binpress.com/tutorial/creating-a-city-building-game-with-sfml-part-3-textures-and-animations/125

Ale jak to rozwiązuje sprawę dynamicznego wczytywania x obrazków podczas screena wejściowego? Poza tym widzę że on w tym kodzie nie ma wszystkich textur obieków na tilesecie, tylko grass,stone,tree osobno i potem je wczytuje.
P-127515
1 « 2 »
Poprzednia strona Strona 2 z 2