Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2] Ładowanie grafiki a alokacja pamięci

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-03 17:54
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2] Ładowanie grafiki a alokacja pamięci
» 2015-03-03 17:20:48
W Allegro5 gdy ładowało się jakiś obrazek i potem gdy się już go nie używało to usuwało się go z pamięci poprzez delete, w SFML widzę że raz załadowanych obrazków nie da się już usunąć, a jak ich jest dużo to przecież zajmują pamięć, nie są już wyświetlane a wiszą w pamięci. Jak to z tym jest?
P-127591
NopeDotAvi
» 2015-03-03 17:22:53
Nic nie wisi w pamięci, SFML jest napisany obiektowo + wszystko jest zwalniane przez mechanizmy.
P-127593
Brunon3
» 2015-03-03 17:24:32
"Delete" jest wywoływane w destruktorach.

(Bardziej dokładnie niż napisał to przedmówca.)
P-127594
maly
» 2015-03-03 17:54:00
W Allegro5 gdy ładowało się jakiś obrazek i potem gdy się już go nie używało to usuwało się go z pamięci poprzez delete
No to miałeś trochę wycieków pamięci bo do usuwania objektów stworzonych przez Allegro służą odpowiednie funkcje.

A jeśli chcesz w SFML pozbywać się czegoś "ręcznie" to alokuj objekt dynamicznie(new) i usuwaj(delete).
P-127601
« 1 »
  Strona 1 z 1