[SFML 2] Ładowanie grafiki a alokacja pamięci
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-03 17:54
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2] Ładowanie grafiki a alokacja pamięci » 2015-03-03 17:20:48 W Allegro5 gdy ładowało się jakiś obrazek i potem gdy się już go nie używało to usuwało się go z pamięci poprzez delete, w SFML widzę że raz załadowanych obrazków nie da się już usunąć, a jak ich jest dużo to przecież zajmują pamięć, nie są już wyświetlane a wiszą w pamięci. Jak to z tym jest? |
|
NopeDotAvi |
» 2015-03-03 17:22:53 Nic nie wisi w pamięci, SFML jest napisany obiektowo + wszystko jest zwalniane przez mechanizmy. |
|
Brunon3 |
» 2015-03-03 17:24:32 "Delete" jest wywoływane w destruktorach.
(Bardziej dokładnie niż napisał to przedmówca.) |
|
maly |
» 2015-03-03 17:54:00 W Allegro5 gdy ładowało się jakiś obrazek i potem gdy się już go nie używało to usuwało się go z pamięci poprzez delete |
No to miałeś trochę wycieków pamięci bo do usuwania objektów stworzonych przez Allegro służą odpowiednie funkcje. A jeśli chcesz w SFML pozbywać się czegoś "ręcznie" to alokuj objekt dynamicznie(new) i usuwaj(delete). |
|
« 1 » |