Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[Box2D] Kompilacja biblioteki - "Box2d/Box2d.h" No such file or directory

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-06 22:50
Autor Wiadomość
matiw11
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[Box2D] Kompilacja biblioteki - "Box2d/Box2d.h" No such file or directory
» 2015-03-04 20:27:05
Cześć. Mam codeblocks 13.12. Chciałem dodać bibliotekę box2d, jednak żadnym sposobem nie mogę. Próbowałem przez cmake, wyskakiwał błąd, który mówił, że brakuje libiconv-2.dll, a jak sprawdzałem w mingw, to ten plik tam był. Potem pobrałem starszą wersję i po próbie skompilowania pliku box2d.workspace dostałem komunikat "you must select a host application, to run library" Co zrobić dalej?
P-127737
DejaVu
» 2015-03-04 23:03:09
Frazy, które należy wpisać w wyszukiwarkę google:
http://cpp0x.pl/forum/temat/​?id=7711
P-127738
matiw11
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-05 16:10:40
Czytałem ten temat przed napisaniem mojego. znalazłem tam takie coś:


Masz dwie opcje skompilowania Box2D:

tworzysz nowy projekt, jako typ tego projektu wybierasz Static library, dodajesz wszystkie pliki biblioteki Box2D, kompilujesz, w wyniku czego powstaje Ci plik .a, który mam nadzieję wiesz już jak dolinkować

dodajesz wszystkie pliki Box2D do projektu z grą, i kompilujesz normalnie.




1. Zrobiłem projekt, wybrałem add files recursively, dodałem to, co było w folderze box2d i  podczas kompilacji wyskakuje  błąd "Box2D.h" No such file or directory.
2. Tutaj mi wyskoczył ten sam błąd

Tylko nie wiem, co robię źle.





Pobrałem starszą wersję. Przeczytałem gdzieś, że można skompilować tą bibliotekę otwierając box2d.workspace znajdujące się w folderze z biblioteką i dodać nagłówek #include <string.h> do pliku, jeżeli wyskoczy błąd. Zrobiłem tak i mam już plik libBox2d.a. Mógłby ktoś powiedzieć, jak to zrobić, bo nie za bardzo się orientuję?





Spróbowałem jeszcze twojego sposobu:
Stworzyłem projekt static library, wybrałem add files recursively i dodałem wszystkie pliki z rozszerzeniami  .cpp i .h. Utknąłem na tym kroku:
"Aaa zapomniałem jeszcze dodać, że należy dopisać w 'additional include directories' ścieżkę na katalog w którym znajduje się plik Box2D.h (inaczej będziesz miał masę błędów podczas kompilacji typu 'no such file'. " Mógłbyś wyjaśnić, gdzie mam podać tą ścieżkę?


P-127747
DejaVu
» 2015-03-05 20:58:30
P-127768
matiw11
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-05 21:45:50
SFML mam już wgrane i poszło bez problemu, ale z box2d mam problemy. Jest gdzieś może opisane krok po kroku, jak dołączyć do projektu box2d?
P-127769
DejaVu
» 2015-03-05 21:59:32
No proszę Cię... masz wszystko napisane w temacie do którego dostałeś linka i jeszcze rozszerzone informacje na temat konfigurowania bibliotek i jeszcze chcesz aby Cię za rękę prowadzić? Jak nie chcesz samodzielnie czegokolwiek rozwiązywać to odpuść sobie programowanie. Szkoda Twojego i naszego czasu.
P-127770
matiw11
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-05 22:12:36
Tylko, że cały ja czas próbuję to zrobić, ale w ogóle mi nie wychodzi. W zakładce compiler w search directories dodałem ścieżkę do folderu include. W zakładce linker dodałem ścieżkę do foleru Library. W linker settings dodałem ścieżkę do libBox2D.a i w dalszym ciągu przy próbie kompilacji programu wyskakuje błąd: Box2d/Box2d.h No such file or directory.
P-127771
DejaVu
» 2015-03-05 22:28:28
Tylko, że cały ja czas próbuję to zrobić, ale w ogóle mi nie wychodzi. W zakładce compiler w search directories dodałem ścieżkę do folderu include.
A ja zrobiłem sobie herbatę. Czy coś z tego wynika? Jaką ścieżkę, jaka jest struktura wewnątrz tego katalogu, do którego projektu podałeś tą ścieżkę? Używaj znaczników do cytowanego tekstu, bo takich chaotycznych postów to się nawet czytać nie chce.
P-127773
« 1 » 2
  Strona 1 z 2 Następna strona