[SFML 2] Sprawdzenie rozmiaru ekranu
Ostatnio zmodyfikowano 2017-12-17 17:22
qest43 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[SFML 2] Sprawdzenie rozmiaru ekranu » 2015-03-09 21:15:33 W jaki sposób można sprawić np. szerokość ekranu w SFML2? Ustawiłem fullscreen i potrzebuję szerokości do odpowiedniego ustawiania elementów na ekranie. |
|
akwes |
» 2015-03-09 21:43:30 Podaj linię w której ustawiłeś fullscreen. Bo prawdopodobnie wcześniej podajesz rozmiar okna :) |
|
Glazus |
» 2015-03-09 22:48:55 Tym niemniej, funkcjami które Cię zainteresują mogą być: sf::VideoMode::getFullscreenModes() oraz sf::VideoMode::getDesktopMode() |
|
1aam2am1 |
» 2015-03-20 09:16:33 sf::RenderWindow window;
...
window.getSize();
|
|
kubawal |
» 2015-03-20 17:30:59 Nieee, to nie zadziała. Jeśli sie nie poda żadnych parametrów do RenderWindow() to okno nie jest utworzone, więc nie można odczytac jego rozmiaru. |
|
Brunon3 |
» 2015-03-20 17:42:47 A jak w ogóle można odczytać rozmiar z nieutworzonego okna...? |
|
Corvette653 |
» 2017-12-17 17:22:23 O jezu po prostu: RenderWindow okno( VideoMode( 54612, 315267, 64 ), "nazwa okna widoczna na pasku", Style::Fullscreen); // twoj kod okno.getSize() // sprawdzenie rozdzielczosci zwraca np.: 1600, 800 okno.getSize().x // sprawdzenie szerokości zwraca np.: 1600 okno.getSize().y // sprawdzenie wysokości zwraca np.: 800
Vector2f rozmiarokna(okno.getSize()); tworzy zmienną rozmiar okna z twoimi danymi przydatne |
|
« 1 » |