Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2] Sprawdzenie rozmiaru ekranu

Ostatnio zmodyfikowano 2017-12-17 17:22
Autor Wiadomość
qest43
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2] Sprawdzenie rozmiaru ekranu
» 2015-03-09 21:15:33
W jaki sposób można sprawić np. szerokość ekranu w SFML2? Ustawiłem fullscreen i potrzebuję szerokości do odpowiedniego ustawiania elementów na ekranie.
P-128058
akwes
» 2015-03-09 21:43:30
Podaj linię w której ustawiłeś fullscreen. Bo prawdopodobnie wcześniej podajesz rozmiar okna :)
P-128060
Glazus
» 2015-03-09 22:48:55
Tym niemniej, funkcjami które Cię zainteresują mogą być:
sf::VideoMode::getFullscreenModes()
 oraz
sf::VideoMode::getDesktopMode()
P-128061
1aam2am1
» 2015-03-20 09:16:33
C/C++
sf::RenderWindow window;

...

window.getSize(); //pobieranie rozmiaru w pikselach
P-128795
kubawal
» 2015-03-20 17:30:59
Nieee, to nie zadziała. Jeśli sie nie poda żadnych parametrów do RenderWindow() to okno nie jest utworzone, więc nie można odczytac jego rozmiaru.
P-128819
Brunon3
» 2015-03-20 17:42:47
A jak w ogóle można odczytać rozmiar z nieutworzonego okna...?
P-128821
Corvette653
» 2017-12-17 17:22:23
O jezu po prostu:
RenderWindow okno( VideoMode( 54612, 315267, 64 ), "nazwa okna widoczna na pasku", Style::Fullscreen);
// twoj kod
okno.getSize() // sprawdzenie rozdzielczosci zwraca np.: 1600, 800
okno.getSize().x // sprawdzenie szerokości zwraca np.: 1600
okno.getSize().y // sprawdzenie wysokości zwraca np.: 800

Vector2f rozmiarokna(okno.getSize()); tworzy zmienną rozmiar okna z twoimi danymi przydatne
P-167956
« 1 »
  Strona 1 z 1