Skalowanie textury SFML 2.1 C++
Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-17 22:32
Joda332 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Skalowanie textury SFML 2.1 C++ » 2015-03-17 22:20:03 I nie chodzi mi tu o zwykłe skalowanie grafiki bo z tym nie mam problemów ale o skalowanie takie jak w Don't Starve ( załącznik ) jak widać grafika jakby im wyżej to się zmniejsza a im niżej zwiększa to znaczy, że chodzi mi o skalowanie takie że mam np. texturę 100x100 i chce ją przeskalować tak by górna krawędź miała 50 a dolna 200 pixeli czyli żeby z kwadrata powstał trapez równoramienny i chciałbym to po prostu wyświetlać a miało by to po prostu nadawać efekt 3D :).Jak by kto wiedział czy istnieją takie komendy czy też macie pomysł na program skalujący do takiej postaci który by przeskalować texturę 1000x750 w 1/60 sekundy :) http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.dontstarvegame.com/sites/default/files/screenshots/DS_old01.png&imgrefurl=http://www.dontstarvegame.com/&h=720&w=1280&tbnid=Ad7bWjcno3NP0M:&zoom=1&docid=ZXk9Whl5RO0EtM&ei=LpkIVfK-FcmzUa7sgcgO&tbm=isch&ved=0CDcQMygBMAE |
|
pekfos |
» 2015-03-17 22:29:19 sf::Vertex. |
|
Joda332 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-03-17 22:32:15 I o to mi chodziło :D . |
|
« 1 » |