Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

Skalowanie textury SFML 2.1 C++

Ostatnio zmodyfikowano 2015-03-17 22:32
Autor Wiadomość
Joda332
Temat założony przez niniejszego użytkownika
Skalowanie textury SFML 2.1 C++
» 2015-03-17 22:20:03
I nie chodzi mi tu o zwykłe skalowanie grafiki bo z tym nie mam problemów ale o skalowanie takie jak w Don't Starve ( załącznik ) jak widać grafika jakby im wyżej to się zmniejsza a im niżej zwiększa to znaczy, że chodzi mi o skalowanie takie że mam np. texturę 100x100 i chce ją przeskalować tak by górna krawędź miała 50 a dolna 200 pixeli czyli żeby z kwadrata powstał trapez równoramienny i chciałbym to po prostu wyświetlać a miało by to po prostu nadawać efekt 3D :).Jak by kto wiedział czy istnieją takie komendy czy też macie pomysł na program skalujący do takiej postaci który by przeskalować texturę 1000x750 w 1/60 sekundy :)
 
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.dontstarvegame.com/sites/default/files/screenshots/DS_old01.png&imgrefurl=http://www.dontstarvegame.com/&h=720&w=1280&tbnid=Ad7bWjcno3NP0M:&zoom=1&docid=ZXk9Whl5RO0EtM&ei=LpkIVfK-FcmzUa7sgcgO&tbm=isch&ved=0CDcQMygBMAE
P-128652
pekfos
» 2015-03-17 22:29:19
sf::Vertex.
P-128653
Joda332
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-03-17 22:32:15
I o to mi chodziło :D .
P-128654
« 1 »
  Strona 1 z 1