Monika90 |
» 2015-04-01 20:36:55 Skąd kompilator ma wiedzieć co to jest string? Powinno być tak #include <string> void CreateWindow( int szerokosc, int wysokosc, int kolory, std::string nazwa ); void ClearColor( std::string );
z tym że funkcji ClearColor z jednym argumentem to w twojej bibliotece nie widzę... |
|
CacholaPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-01 20:57:44 Myślałem, że się uda, zapomniałem, że mi zawsze coś nie wychodzi. ||=== Build: Debug in Tux Engine Test (compiler: GNU GCC Compiler) ===| ../Tux Engine/include/TuxEngine.h|3|error: variable or field ‘ClearColor’ declared void| ../Tux Engine/include/TuxEngine.h|3|error: ‘okno’ was not declared in this scope| ../Tux Engine/include/TuxEngine.h|3|error: expected primary-expression before ‘kolor’| /home/mateusz/Tux Engine Test/main.cpp||In function ‘int main()’:| /home/mateusz/Tux Engine Test/main.cpp|6|error: ‘ClearColor’ was not declared in this scope| ||=== Build failed: 4 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
Ja już nie mam pomysłu Oczywiście plik nagłówkowy poprawiony: #include <string> void CreateWindow( int szerokosc, int wysokosc, int kolory, std::string nazwa ); void ClearColor( okno, std::string kolor );
|
|
pekfos |
» 2015-04-01 21:09:09 Oczywiście plik nagłówkowy poprawiony:
|
void ClearColor( okno, std::string kolor );
|
Jakoś nie bardzo. |
|
CacholaPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-01 21:39:06 Coraz mniej błędów, jest postęp ||=== Build: Debug in Tux Engine Test (compiler: GNU GCC Compiler) ===| /home/mateusz/Tux Engine Test/main.cpp||In function ‘int main()’:| /home/mateusz/Tux Engine Test/main.cpp|6|error: could not convert ‘(const char*)"Blue"’ from ‘const char*’ to ‘sf::RenderWindow’| ||=== Build failed: 1 error(s), 0 warning(s) (0 minute(s), 0 second(s)) ===|
#include <TuxEngine.h>
int main() { CreateWindow( 800, 600, 32, "Tux Engine" ); ClearColor( "Blue" ); }
#include <string> #include <SFML/Graphics.hpp>
void CreateWindow( int szerokosc, int wysokosc, int kolory, std::string nazwa ); void ClearColor( sf::RenderWindow, std::string kolor );
Sam kod biblioteki bez zmian. |
|
pekfos |
» 2015-04-01 21:40:11 void ClearColor( sf::RenderWindow, std::string kolor );
|
Zgadnij. |
|
Brunon3 |
» 2015-04-01 21:45:20 ClearColor: w .cpp masz dwa argumenty - okno i nazwa, a w .h masz tylko nazwę...
-BD. |
|
CacholaPL Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-04-02 13:51:35 Działa ! Po prostu musiałem stworzyć obiekt okno poza funkcją, a dopiero potem stworzyć okno w funkcji. Potem były jeszcze błędy, ale trzeba była zalinkować SFML bezpośrednio w programie opartym o moją bibliotekę. Dzięki za pomoc ! |
|
1 « 2 » |