SDL czarny ekran
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-01 15:04
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL czarny ekran » 2010-01-31 21:23:45 Witam mam problem każdy program w sdl'u jaki uruchomie to wyswietla się nic(czarno) Dlaczego? Kiedyś tego nie miałem |
|
Elaine |
» 2010-01-31 21:45:29 A rysujesz coś? :> |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-01-31 21:54:27 Nawet najprostrzy program nie działa #include <SDL/SDL.h> SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Surface * tlo = NULL; int main( int argc, char * args[] ) { SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); tlo = SDL_LoadBMP( "tlo.bmp" ); SDL_BlitSurface( tlo, NULL, ekran, NULL ); SDL_Flip( ekran ); SDL_Delay( 7000 ); SDL_Quit(); SDL_FreeSurface( tlo ); return 0; } |
|
Elaine |
» 2010-01-31 22:29:08 Gdybym był programem, też bym się buntował za te zmienne globalne... |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-01-31 22:34:06 Ale to nic nie daje.. Taraz jeszcze zauwarzyłem ,że jak wciskam krzyżyk to program się zawiesza... |
|
malan |
» 2010-01-31 22:43:22 tlo.bmp masz w katalogu, do którego kompilujesz program ? |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-01-31 22:44:21 Tak. Ale takie cos robi sie nawet gdy nie daje obrzaka tylko np #include <SDL/SDL.h>
int main( int argc, char * args[] ) { SDL_Surface * ekran = NULL; SDL_Init( SDL_INIT_EVERYTHING ); ekran = SDL_SetVideoMode( 640, 480, 32, SDL_SWSURFACE ); SDL_Flip( ekran ); SDL_Delay( 7000 ); SDL_Quit(); return 0; } |
|
malan |
» 2010-01-31 22:48:12 <<delete>> |
|
« 1 » 2 |