SDL zamazywanie tła.
Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-01 17:54
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SDL zamazywanie tła. » 2010-02-01 15:42:18 Witam mam taki problem gdy próbuje np ruszyć ludkiem po tle to tło zamazuje się znaczy skopiowany ludek zostaje tam. Jak zrobić żeby tak nie było? EDIT Już sobie poradziłęm i mam inne pytanie bo niechce zakładać osobnego tematu. Jak zrobić żeby tło wokół ludka było przezroczyste? |
|
kamillo121 |
» 2010-02-01 16:56:51 SDL_SetAlpha( powierzchnia, SDL_SRCALPHA,kolor_tła );
Chyba tak sięto ustawiało , ale jak wpiszesz w google [sdl] sprite to na 100% coś znajdziesz ;] |
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-02-01 17:21:42 To raczej nie kolor tła tylko topień przezroczystości. Działa tylko ,że ludek razem z tłem jest przezroczysty. Chodzi mi o tło ludka to co pozostaje np z Painta. Edit Tak jak w allegro ,że zamalowuje się różowym kolorem. |
|
kamillo121 |
» 2010-02-01 17:34:53 To funkcja SDL_SetColorKey :
SDL_SetColorKey( obraz, SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(obraz->format,255,0,255));
|
|
Bartaz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
... » 2010-02-01 17:54:33 Wszystko już działa wielkie dzięki za pomoc :) |
|
« 1 » |