Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SDL zamazywanie tła.

Ostatnio zmodyfikowano 2010-02-01 17:54
Autor Wiadomość
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SDL zamazywanie tła.
» 2010-02-01 15:42:18
Witam mam taki problem gdy próbuje np ruszyć ludkiem po tle to tło zamazuje się
znaczy skopiowany ludek zostaje tam.
Jak zrobić żeby tak nie było?
EDIT
Już sobie poradziłęm i mam inne pytanie bo niechce zakładać osobnego tematu.
Jak zrobić żeby tło wokół ludka było przezroczyste?
P-13461
kamillo121
» 2010-02-01 16:56:51
SDL_SetAlpha( powierzchnia, SDL_SRCALPHA,kolor_tła );


Chyba tak sięto ustawiało , ale jak wpiszesz w google [sdl] sprite to na 100% coś znajdziesz ;]
P-13462
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-02-01 17:21:42
To raczej nie kolor tła tylko topień przezroczystości.
Działa tylko ,że ludek razem z tłem jest przezroczysty.
Chodzi mi o tło ludka to co pozostaje np z Painta.
Edit
Tak jak w allegro ,że zamalowuje się różowym kolorem.
P-13463
kamillo121
» 2010-02-01 17:34:53
To funkcja SDL_SetColorKey :


SDL_SetColorKey( obraz, SDL_SRCCOLORKEY, SDL_MapRGB(obraz->format,255,0,255));

P-13464
Bartaz
Temat założony przez niniejszego użytkownika
...
» 2010-02-01 17:54:33
Wszystko już działa wielkie dzięki za  pomoc :)
P-13465
« 1 »
  Strona 1 z 1