SFML 2.0 - Selector
Ostatnio zmodyfikowano 2015-04-30 22:48
BartQ Temat założony przez niniejszego użytkownika |
SFML 2.0 - Selector » 2015-04-28 19:49:42 Nie wiem co robię źle - mam problem z selectorem na sockecie UDP. Gdy uruchamiam program zamiast czekać 10 sekund od razu zwraca "timeout" czyli false w tym warunku: if( selector.wait( sf::seconds( 10 ) ) ) reszta kodu...wiem, że powód jest pewnie błahy ale go nie widze #include <SFML/Network.hpp> #include "network.h" #include <iostream> #include <string>
getClientsStruct receiveClientIfno() { getClientsStruct ClientInfo; sf::UdpSocket searchSocket; char dataReceived[ 100 ]; std::size_t received; sf::IpAddress sender; unsigned short portReceive; sf::SocketSelector selector; selector.add( searchSocket ); if( searchSocket.bind( 54000 ) != sf::Socket::Done ) { std::cout << "ERROR binding" << std::endl; } else std::cout << "BIND success" << std::endl; if( selector.wait( sf::seconds( 10 ) ) ) { if( searchSocket.receive( dataReceived, 100, received, sender, portReceive ) != sf::Socket::Done ) { std::cout << "Receive ERROR" << std::endl; } std::cout << "Received " << received << " bytes from " << sender << " on port " << portReceive << std::endl; } else std::cout << "timeout..." << std::endl; return ClientInfo; }
|
|
DejaVu |
» 2015-04-30 22:48:47 |
|
« 1 » |