Rysowanie kółka w SMFL 2.x
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-16 16:06
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
Rysowanie kółka w SMFL 2.x » 2015-07-16 14:53:44 W starszych wersjach SMFLa dało się zrobić coś takiego: oknoAplikacji.Draw( sf::Shape::Circle( x, y, z, sf::Color ) ); Czy w nowej wersji da się zrobić coś podobnego, czy muszę wcześniej definiować koło w taki sposób jak poniżej? Byłoby dużo krócej i czytelniej. sf::CircleShape kolo( z ); kolo.setPosition( x, y ); kolo.setFillColor( sf::Color ); |
|
maly |
» 2015-07-16 15:01:26 Nie da się i musisz. |
|
executor1909 Temat założony przez niniejszego użytkownika |
» 2015-07-16 15:27:21 No trudno, jakoś przeżyje :D |
|
pekfos |
» 2015-07-16 16:06:13 Opakuj w funkcję. |
|
« 1 » |