[OpenGL, wxWidgets] WxWidgets i OpenGL Core. Jak to połączyć? ;)
Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-28 07:17
hootz Temat założony przez niniejszego użytkownika |
[OpenGL, wxWidgets] WxWidgets i OpenGL Core. Jak to połączyć? ;) » 2015-07-27 19:17:04 Witam, pytanie tak jak w temacie. Chciałbym uzywać, w WxWidgets biblioteki OpenGL w wersji rdzennej, tylko mam problem z odpowiednią inicjalizacją tego. Nie jestem pewien, czy profil rdzenny jest obłsugiwany przez WxWidgets. Profil zgodnościowy działa bez problemu aczkolwiek nie chciałbym go używać. Ma ktos jakieś pomysły? |
|
maly |
» 2015-07-28 07:17:22 W konstruktorze wxGLCanvas jest argument attribList w którym jako jeden z parametrów podajesz WX_GL_CORE_PROFILE ale nigdy tego niepróbowałem więc niewiem czy działa. |
|
« 1 » |