Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

SFML problem z klasą która tworzącą texture i sprite.

Ostatnio zmodyfikowano 2015-07-29 23:42
Autor Wiadomość
Japonio
Temat założony przez niniejszego użytkownika
SFML problem z klasą która tworzącą texture i sprite.
» 2015-07-29 22:50:37
Witam!
Chciałem pokazać mój wielki problem , który mam od paru dni...
C/C++
//LoadFromFile.h
#include <SFML/Graphics.hpp>
class CreateSprite {
public:
    void Create_Sprite( sf::Texture ANYTEXTURE, sf::Sprite ANYSPRITE, bool IsSmoth, bool IsRepetable, sf::IntRect Square, sf::Color Color, bool Set_Pos, sf::Vector2f Position );
};
void CreateSprite::Create_Sprite( sf::Texture ANYTEXTURE, sf::Sprite ANYSPRITE, bool IsSmoth, bool IsRepetable, sf::IntRect Square, sf::Color Color, bool Set_Pos, sf::Vector2f Position ) {
    ANYTEXTURE.loadFromFile( "Flodloga.jpg" );
    ANYTEXTURE.setSmooth( IsSmoth );
    ANYTEXTURE.setRepeated( IsRepetable );
    ANYSPRITE.setTexture( ANYTEXTURE );
    ANYSPRITE.setTextureRect( Square );
    ANYSPRITE.setColor( Color );
    if( Set_Pos ) {
        ANYSPRITE.setPosition( Position );
    }
    else
    {
        ANYSPRITE.setPosition( Position );
    }
}
C/C++
//Source.cpp
#include <LoadFromFile.h>
int main() {
    sf::RenderWindow Game( sf::VideoMode( 1280, 720 ), "Pain is Your gift" );
    Game.setVerticalSyncEnabled( true );
    sf::Texture Floor;
    sf::Sprite SFloor;
    CreateSprite CFloor;
    CFloor.Create_Sprite( Floor, SFloor, true, true, sf::IntRect( 5, 5, 64, 64 ), sf::Color( 0, 225, 0 ), true, sf::Vector2f( 10, 10 ) );
    while( Game.isOpen() )
    {
        Game.draw( SFloor );
        Game.clear( sf::Color( 115, 115, 115 ) );
        Game.display();
    }
    return 0;
}
Tutaj Wkleiłem dwa proste kody , które z nie wiadomego mi powodu nie działają.... Moim celem jest stworzenie klasy , bądź struktury , która będzie textury oraz sprity robiła w osobnym pliku nagłówkowym. Wcześniejszy kod usunąłem , ponieważ po załadowaniu jednej tekstury oraz jednego sprita , klasa się bugowała.Do tego była strasznie chaotycznie napisana , co przeszkadzało mi w kodzie..... Co tutaj źle zrobiłem ? Czy w ogóle jest możliwość stworzenia takiej klasy , funkcji bądź struktury ? Prosił bym o szybką pomoc :) 
P-135423
pekfos
» 2015-07-29 22:53:04
Co to znaczy, że nie działa?
P-135424
Japonio
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-07-29 22:54:20
Działa , ale nie tworzy sprit'a , którego mógłbym wyświetlić
P-135425
Lora
» 2015-07-29 23:32:41
Przekazuj sprite'a przez referencję.
P-135426
1aam2am1
» 2015-07-29 23:35:22
Najpierw czyść ekran potem rysuj na końcu wyświetlaj.
P-135427
Japonio
Temat założony przez niniejszego użytkownika
DZIĘKUJE
» 2015-07-29 23:42:02
Dzięki Wszystkim ! Myśleć że referencja rozwiąże mój problem na serio dzięki !~TEMATZAMKNIĘTY
P-135428
« 1 »
  Strona 1 z 1