Panel użytkownika
Nazwa użytkownika:
Hasło:
Nie masz jeszcze konta?

[SFML 2.2] Tło menu gry

Ostatnio zmodyfikowano 2015-08-11 13:43
Autor Wiadomość
executor1909
Temat założony przez niniejszego użytkownika
[SFML 2.2] Tło menu gry
» 2015-08-11 13:30:36
Chciałbym dodać do menu mojej gry ładne tło. Ustawiłem sobie sprita i załadowałem. Wszystko działa poprawnie, ale jest jeden problem. Obraz ma rozdzielczość 1920x1080px, a mój komputer (a także okno programu) ma 1366x768px. Starałem się przeskalować go w taki sposób:
C/C++
background.setScale( 1366 / 1920, 768 / 1080 );

Lecz po zastosowaniu takiego czegoś program ma czarne, domyślne tło i nie wyświetla tego obrazu. W jaki sposób mógłbym użyć tej tekstury nie zmieniając jej rozdzielczości w pliku, tylko w programie?
P-136053
pekfos
» 2015-08-11 13:40:41
Ustaw niezerową skalę, choćby tak
C/C++
background.setScale( 1366 / 1920.f, 768 / 1080.f );
P-136054
executor1909
Temat założony przez niniejszego użytkownika
» 2015-08-11 13:43:38
Dzięki wielkie, wygląda bardzo ładnie. Nie pomyślałem, że program może zaokrąglać wynik w dół, byłem pewien, że traktuje te wartości jako float. Zapamiętam na przyszłość :D
P-136055
« 1 »
  Strona 1 z 1